Foto bij Know 18

De eerste Harry P.O.V.

Ja, dit begin lijkt heeeeel erg op de proloog+hoofdstuk 1.....

Ik ging net op mn vinger zitten...en nu doet mn vinger pijn...):

Harry Styles P.O.V.

'Nee, mijn moeder nou goed?' lacht Lottie. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar het over gaat. Ik zit ergens anders met mijn hoofd. Bij iemand anders....De broer van Lottie. Louis. Vraag me niet hoe ik dat weet..... Hij is twee jaar ouder en...gewoon schattig. Hij staat in het midden van een groep mensen tegen een jongen te schreeuwen terwijl een andere jongen bijna staat te huilen. Ik scheur mijn blik los van de jongens en loop samen met Lottie en Niall door naar het lokaal. Die leraar was te laat dus onze les begint tien minuten later. Als we in de klas zitten kan ik mijn aandacht er niet bij houden en vraag of ik even naar de wc mag. De leraar knikt en ik sta snel op. Langzaam loop ik door de gangen en open de deur van de wc. Ik schrik even als ik de deur open doe want Louis zit daar op de grond. Met naast hem de net bijna-huilende jongen. De jongen lijkt niet te weten wat hij moet doen. Ik betrap mezelf erop dat ik loop te staren en snel loop ik door. Ik hoor de deur open gaan en zie dat de jongens weg zijn. Dan vraag ik mezelf af: Wat deed Louis op de grond met zo'n verward gezicht?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen