Foto bij O15.

'U kan met ons mee naar het bureau. Voor een verhoring.' Ik knik en loop dan met de politie agent mee. 'Is alles goed met Vanessa?' Vraag ik hem en kijk hem angstig aan. 'Het is gelukkig allemaal goed.' Zegt de politie agent en schenkt me een glimlach. Met een goed gevoel loop ik het ziekenhuis uit, eindelijk was mijn vraag beantwoord. Ik stap de politie wagen in, wat ik toch best wel een eng idee vond. Lekker zo eerste dag, gelijk naar het ziekenhuis en de politie..

'Mevrouw u kan met ons meekomen.' Ik knik en loop dan samen met met twee andere agenten een kamer binnen. Het stonk. Naar koffie, zweet en boeren. Bah.
'Iets te drinken?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dank u.' Hij knikt en loopt dan weg. Daar zit ik dan, alleen in een stinkende politie kamer. Ik wil graag beginnen, ik wil naar Vanessa toe.
'U ben Ashley.' Ik knik. 'Oke, we komen zo bij u.' Ik slaak een diepe zucht en begin te ijsberen in de kamer.
Eindelijk er kwam iemand binnen. De man nam plaats aan tafel en vertelde mij dat ik ook moest zitten. Ik nam nerveus plaats en keek de man aan.
'Wat is er precies gebeurd?' Ik begin bij het begin van het vertellen van mijn verhaal.. 'Vanessa en ik gingen samen de stad in, we liepen een discotheek in en ik bestelde twee water.' Zal ik vertellen dat we opeens drank kregen of dat Vanessa daar toestemming voor heeft gegeven.. Ik beslis maar te vertellen wat er echt is gebeurd. 'Toen vroeg die man achter de bar of we niet iets sterkers wilden.. Ik wilde dat niet maar Vanessa wel. Hij gaf ons beide toen wat sterkers. Ik heb het niet opgedronken maar Vanessa wel. Ze heeft ook mijn drankje opgedronken. Daarna vertelde ik dat ik weg wilde, want ik voelde me niet fijn in die discotheek. Zo gevoel had ik gewoon..' 'Weet u hoe die man eruit ziet?' onderbreek de politie agent me. 'Het was donker. Hij had een rond gezicht, scheef lachje, scheve tanden en zijn haar was donker. Hij was ook best lang. Ik schat hem niet veel ouder dan 20.' Welke discotheek was het?' 'Black top.' 'Oke, gaat u verder met het verhaal.' 'Vanessa en ik gingen naar een andere discotheek. Ze werd na een half uurtje al niet goed. Ze was duizelig en had hoofdpijn. Het leek mij beter om al naar ons hotel gedaan, dus dat deden we. Toen we een stukje hadden gelopen stortte ze in. In riep om hulp maar er kwam niemand. Toen heb ik het alarmnummer gebeld.' Vertel ik mij verhaal. 'U vriendin heeft erg zware drugs binnen gekregen..' 'Drugs?' Roep ik verbaasd. 'Jullie mogen van geluk spreken, dat het zo goed is afgelopen. Het kon veel slechter aflopen.' Tranen vullen mijn ogen, drugs? Hoe kan dat nou.. De agent zet een beker water voor me neer die ik met trillende handen opdrink.
'Uw mag hier niet naar binnen!' 'Laat me los, ik ga naar mijn vriendin.' Hoor ik vanuit de gang. De deur zwaait met een ruk open en daar staat Harry. Ik spring uit mijn stoel en hij omhelst me stevig. Hij wrijft rustig over mijn rug en drukt af en toen een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ben zo blij dat je er bent.' Snik ik. 'Ssst. Kunnen wij gaan, ze is wel klaar toch?' Vraagt Harry aan de politie agent. 'We moeten alleen nog wat gegevens hebben van mevrouw.' 'Dat kan later ook, we willen graag naar het ziekenhuis toe.' De politie agent knikt en Harry trekt me mee naar buiten. Eindelijk weg uit dat stink hok. 'Dankje Harry.' Zeg ik terwijl ik hem met betraande ogen aankijkt. Hij drukt een kus op mijn lippen en start dan de auto.

Reageer (4)

  • JustAGirlxoxo

    ZO LIEF IK BEN BLIJ DAT ZIJ NIE TVAN DAT STOMME DRANKJE GEDRONKEN HEEFT!!

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    (H)

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    aaaaahw lief!
    Ik ben het helemaal eens met 1d4everxxxxx !
    En Ashley en Harry zijn echt lief samen!
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    IK BEN BLIJ DAT ZIJ DAT NIET OOK GEDRONKEN HEEFT!! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen