Foto bij 2O. Happy Ending

'Smile,' zei mijn moeder voor ze een foto van mijn en Harry nam, terwijl we trots onze diploma's lieten zien. Het was me gelukt om cum laude te slagen. Harry was ook geslaagd, met betere cijfers dan dat ik van hem had verwacht. We hadden een hoog slagingspercentage, en zelfs Perrie was geslaagd, wat me enigszins was verbaasd. 'Witch university are you going to attend after summer?' vroeg mijn moeder geïnteresseerd aan Harry. 'I'm taking the year of, because I wanna find out with studies suits me best,' vertelde hij. Mijn moeder kon bijna helemaal haar afkeuring verbergen, maar ik had het kunnen zien. Ik wierp mijn moeder een boze blik toe. Ze glimlachte. 'See you later, mom,' zei ik en ik pakte Harry bij zijn hand vast en nam hem mee naar Eleanor en Louis. Eleanor viel me meteen om de hals. Zonder dat we het wisten hadden we ons beide op dezelfde universiteit in Londen ingeschreven. Na lang zeuren mochten we samen een appartementje huren daar. Ik keer er zo naar uit. Samen met Eleanor in Londen wonen, studeren, op je eigen benen staan. Toen Eleanor me eindelijk had losgelaten kreeg ik van Louis een knuffel. Louis ging de sporthogeschool volgen. Jammer genoeg niet in Londen, maar gelukkig was het maar een halfuurtje met de trein reizen. Omdat ik met Eleanor zou samenwonen, wist ik dat ik Louis nog vaak zat zou zien. Ze hadden op het gala hun eerste zoen gedeeld en Eleanor kon er na het gala niet meer over ophouden. Louis was niet wie ik had verwacht dat hij zou zijn. Hij was zachtaardig en ontzettend lief voor Eleanor. Van de andere jongens had ik wel verwacht dat ze lief konden zijn, maar bij Louis vroeg ik het me altijd af. 'Olivia!' gilde Ali en ze viel me glimlachend op de hals. Ik knuffelde haar terug. 'Good bye high school!' kirde Danielle vrolijk, die zich samen met Liam bij ons voegde. Ook Niall kwam bij ons staan. Hij sloeg meteen een arm om Ali heen, die op haar beurt weer begon te stralen. 'It sucks that we won't be togheter next year,' zuchtte Danielle dramatisch. Ik glimlachte. 'We'll come home every weekend, right?' vroeg Liam. We knikte allemaal. 'Well, why don't we go to lunch every Sunday togheter, to catch up?' Wat een geweldig plan! Ook de rest was meteen enthousiast en daarmee was deze afspraak vastgezet. 'But first we have to enjoy our summer!' zei Ali. 'No problem!' grinnikte Niall naast haar. 'We can go on vacation together?' stelde ik toen voor. 'Just to the beach for a week or so?' 'That's such a great idea!' riep Eleanor. We besloten om zodra we thuis waren te kijken wanneer iedereen vrij was en dan een huisje aan de kust te boeken. Ik had er nu al zin in. 'And Zayn?' Hij hoorde ook bij het vriendengroepje, maar ik voelde me nog steeds niet helemaal op mijn gemak bij Perrie. Ik had ook geen idee hoe het nu zat tussen die twee. Waren ze samen na het gala? 'There he is...' Ik keek over mijn schouder en zag Zayn staan, zonder Perrie. Liam nam de leiding en liep op hem af. We keken met z'n alle toen hoe ze aan het praten waren, maar konden geen woorden verstaan. Zayn schudde enkele keren zijn hoofd, maar ik had geen idee welke vraag hij daarmee beantwoordde. Al snel kwamen ze met z'n tweeën naar ons toe lopen. 'Hi' begroette Zayn ons. 'Zayn's not together with Perrie,' vertelde Liam voor hem. Het was voor mij enigszins een opluchting. Aan hem werden ook snel de geplande afspraken voorgelegd, en hij was ook enthousiast. Gelukkig was de groep nu helemaal compleet. Harry kneep in mijn hand en ik keek hem aan. 'Wanna meet my mother, stepfather ans sister?' vroeg hij zachtjes. Ik knikte en hij nam me mee uit de groep. 'Harry, congratulations!' viel een vrouw hem meteen in zijn armen. Ik stond op gepaste afstand toe te kijken. 'Thanks, mom,' mompelde Harry. Ook de man feliciteerde Harry, en vervolgens een meisje dat veel op Harry leek. Dat moest zijn zus wel zijn. 'I want you to meet my lovely girlfriend,' zei Harry en hij draaide zich om en stak zijn hand naar me uit. Glimlachend nam ik hem aan en liep naar het gezeldschap toe. 'Oh, she's beautiful, you really didn't lie when you told about her,' kirde zijn moeder. 'It's so nice to finally meet you. I'm Anne, Harry mother,' stelde ze zich aan me voor. Ik schudde haar de hand. 'Olivia,' zei ik met een glimlach. 'Hi, I'm Robin, Harry's stepdad,' stelde hij zichzelf voor. Hij warme hand omsloot die van mij compleet. De man staalde een en al vertrouwen uit, en ik wist zeker dat het een aardige man was. 'Hi, I'm Gemma, I'm Harry's older sister, and I sure we're going to be great friend,' lachte ze enthousiast terwijl ze me in een knuffel trok. 'Gemma...' gromde Harry achter me. Gemma liet me weer los en keek naar Harry. 'What, If she's as lovely as you subscribed her, we're gonna be friends,' zei ze. Ik glimlachte naar haar en keek daarna naar Harry. 'Would you like to join us for dinner?' vroeg Anne me. Ik glimlachte. 'I would love to, but I think my mother want me home tonight, you know, special day, blabla.' Anne lachte. 'Of course, love. But promiss me you will have dinner with us soon.' 'I promise,' beloofde ik haar met een glimlach op mijn gezicht. Harry verstrengelde zijn vingers weer met die van mij. 'See you tonight,' zei hij voor hij me wegtrok bij zijn moeder. 'That was embarrassing,' mompelde hij. Ik grinnikte. 'They're nice, Harry,' zei ik. 'I would love to have dinner with them,' zei ik gemeend. Hij trok me in zijn armen en glimlachte. 'You don't know what you talk yourself into,' lachte hij. 'Well, I'm sure I find out soon.' 'You will,' verzekerde hij me. Ik keek hem glimlachend in zijn smaragdgroene ogen. 'I love you, you know that, right?' vroeg hij. Ik lachte zachtjes. 'Yeah, you tell me, like, everyday,' grinnikte. 'Just to make sure,' mompelde hij voor hij zijn lippen met die van mij verenigde. En ik hield van hem!

Dat was het laatste hoofdstukje! Ik ben totaal niet tevreden over dit verhaal, omdat het in het engels is, en dat niet mijn talent is, ben ik achtergekomen. Ik schrijf vanaf nu dus alleen nog maar in het nederlands, haha. Ik hoop dat jullie het toch een beetje leuk vonden op te lezen! X

Reageer (3)

  • Niallerslove

    Dit was een super verhaal! <3

    7 jaar geleden
  • likelove

    ze zijn zoooooooooo leuk samenn, omgg (:

    1 decennium geleden
  • xImherex

    Super leuk!! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen