Vorige keer:
‘Hey, zeg. Ik wist niet dat jij lesbisch was.’ Een hatelijke stem achter me. Ik stop en draai me om.
‘Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt’, zeg ik. Kirsten kijkt me grijnzend aan.
‘Je stond deze morgen te zoenen met dat meisje van dat homo-bandje’, zegt ze.
‘Ik kan er toch ook niet aan doen dat jij geen lief kunt krijgen, maar daarom moet je geen roddels rondverspreiden die niet waar zijn’, zeg ik verveeld.
‘Ik ben toevallig samen met een laatstejaars’, zegt ze.
‘Proficiat en ik ben samen met een rockster die stinkend rijk is’, grijns ik. Ik draai me terug om en wandel verder door de gangen. Natuurlijk ben ik niet samen met Bill omdat hij veel geld heeft, maar ik weet dat ze nu stikjaloers is en daar doe ik het voor. Wanneer ik beneden ben, steek ik al mijn mappen erin en haal er een boek uit. Ik draai me om en zie Siobhan, Heather en Luna achter me staan. ‘Zijn jullie klaar?’ vraag ik. Ze knikken. Heather neemt haar fiets nog en dan vertrekken we. Ik vertel ze dat Kirsten me heeft proberen pakken, maar dat is niet gelukt. Tegen dat we uitgelachen zijn, zijn we er. Ik bel aan en wacht af.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ClumsyMolly

    coowl :O een neuspiercing :O
    men ma vindt da zelfverminking >< :P
    daarom mag ik er geen in mijn gezicht

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    woehaah hij ids vet goewd~!!!
    snel verder hoor:D
    XXXxx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    superr:D!
    snel verderr(A)

    xxx

    1 decennium geleden
  • MaRiT123

    super!!
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden
  • StarLight

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen