Foto bij 001 Komm

wir suchen nach dem licht
wir beide du und ich
kommst du mit mir
kommst du mit mir kommst du mit mir
kommst du mit mir
komm mit!
nimm meine hand
wir sind allein
zusammen wird alles
anders sein

Ik schrok wakker en het zweet brak uit, had ik weer over hem gedroomd?
Had ik weer over zijn stem gedroomd? De klok sloeg half 4 aan, ik kon niet meer slapen ik was klaar wakker.
En ik voelde me vies, ik trapte de dekens van me af, stond op. En stapte onder de douche en liet het warme water over mijn lichaam glijden. Ik dacht na over wat hij tegen mij zei. 'Kom naar mij toe! Alsjeblieft ik heb je nodig.' Werd ik nou gek of? Ik snapte er niets meer van, hoe kan hij contact met mij leggen? Als hij überhaupt wel echt bestaat, ik ben wel erg benieuwt wie hij is. Ik stapte de douche uit en droogte me gauw af, brr wat is het koud. Ik deed mijn badjas en onderbroek aan stapte in mijn sloffen en liep naar beneden toe, zette de tv aan. Maar deed hem algauw uit was niets interessants op tv. Ik maakte wat thee voor mezelf klaar en wachtte tot de uren weer voorbij tikte en ik weer mijn bed in kon stappen. Waarom was mijn leven dan ook zo saai?

En diepe zucht verliet mijn mond, zal ik hem dan toch maar volgen? 'Waar ben je dan?!' Kwam er verlegen uit. Geen reactie.. 'Zie je nou wel je wordt gek!' En ik sloeg mezelf voor mijn hoofd. 'Je bent niet gek aan het worden, zoek me.' Hij hoorde wat ik zei? Zitten er en microfoon in het huis verstopt of zo? Ik zuchtte 'Ja ik wil je best zoeken maar waar ben je dan? Hoe vind ik je?' Dit was echt bizar ik stond gewoon tegen mezelf te praten, nog even en ik kon het gesticht in.
'Ga naar het bos, en volg het pad.' Oke dat was niet zo moeilijk, ik rende naar mijn kamer en trok wat kleren aan. Liep naar de deur toe trok mijn schoenen aan en pakte mijn sleutels stopte ze in mijn zijtas en verliet het huis onderweg naar het bos toe.

Ik werd echt gek eh? Ik volg gewoon een stem.


N°C°T°V°

Reageer (1)

  • SilentTears

    owkee
    ik hou nu al van dit verhaal !!!!!
    je bent de cd btw vergeten!!
    snel verder sgatekke van me !
    houvanjouw xxxxxxxxxxxxxxxx (K)(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen