Foto bij Trouwen - Deel 4

De volgende morgen werd ik alleen wakker om 9 uur. Ik ging naar de badkamer en Louis was al zijn spulletjes aan het inpakken.
'Goedemorgen mevrouw Tomlinson.' zei Louis lachend.
'Goedemorgen.' zei ik.
'Goed geslapen?' vroeg hij.
'Ja, maar weinig en jij?' vroeg ik terwijl ik me uitkleedde om in de douche te gaan.
'Ook het was een geweldige huwelijksnacht.' zei hij.
'Een betere kon ik niet wensen.' zei ik en gaf hem een kus.
'En nu hup douchen en dan u valies maken. Ik ga terwijl Noa klaarmaken en al haar spullen.' zei hij.
'Ok.' zei ik en ging in de douche. Na de douche ging ik mijn valies maken en om kwart na 10 ging ik naar beneden.
'Goedemorgen.' zei ik.
'Goedemorgen.' zei iedereen.
'Klaar?' vroeg Louis.
'Ik wel.' zei ik.
'Ik ook.' zei hij.
'Als jullie iets vergeten zijn, jullie hebben de sleuten en als er iets is bellen jullie ehj.' zei ik.
'Ja.' zei Liam.
'Bij wie blijft ze eigenlijk?' vroeg ik.
'Bij mij.' zei Harry.
'En nu hup vertrekken.' zei Niall.
Ik gaf iedereen een knuffel en Noa een kusje op haar voorhoofd.
'Braaf zijn ehj meisje. Mama en papa komen snel terug. Love you meisje.' zei ik.
'Tot snel kleine meid, papa ziet je graag.' zei Louis en samen liepen we naar de auto en vertrokken. 'S avonds kwamen we aan in ons hotel.
'Bonjour.' zei ik.
'Bonjour, quel nom avec-vous résérvé?' vroeg de mevrouw aan de balie.
'Monsieur Styles.' zei ik.
'Oui, alors vous êtes monsieur et madame Tomlinson.' zei ze.
'Oui.' zei ik.
'La chambre 215 au deuxième étage. Un agréable séjour.' zei ze.
'Merci beaucoup.' zei ik en we gingen met de lift naar boven. Toen we in onze kamer binnenkwamen lag er een hartjeskussen op bed met een fles champagne en 2 glazen.
'Nu kunnen we niet echt iets bezoeken ehj.' zei ik.
'Nee, het is 8 uur.' zei Louis.
'Wacht er ligt hier een activiteiten boekje.' zei ik.
'Hier, dat is leuk riviercruise op de Seine met een lunch in de eiffeltoren.' zei Louis.
'Ja, en dan in de namiddag kunnen we naar Centre Pompidou gaan.' zei ik.
'Afgesproken en nu gaan we in het restaurant beneden iets eten en dan daarna een lekker warm badje met de fles champagne.' zei Lou en legde de fles in het ijskastje.
'Ik ga even iets anders aantrekken.' zei ik en haalde een kleedje uit mijn valies en deed het aan. We kwamen het restaurant in en gingen aan een tafeltje voor 2 zitten. We kozen iets om te eten en gingen daarna terug naar onze kamer.
'Laat jij het bad al vol lopen, doe ik de fles champagne open.' zei Louis. Ik ging naar de badkamer en zette de kraan aan en ik begon me terwijl uit te kleden.
'Amai jij bent snel.' zei Louis.
Ik lachte.
'Kom.' zei ik en gaf hem een kus. Samen gingen we in bad zitten en dronken onze champagne leeg. Na een uurtje kwamen we uit bad en gingen nog een beetje tv kijken.
'Zou ik Harry niet eens bellen hoe het met Noa is?' vroeg ik.
'Nee, Harry ging bellen als er iets was dus alles is goed.' zei Louis.
'Ok.' zei ik en ging dicht tegen Louis liggen.

Reageer (2)

  • LauraAime1D

    Awh! SCHATTIGHEID!! xxx

    1 decennium geleden
  • xDelphine

    awh (H). snel verder (Y).

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen