Foto bij 003

Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik wanneer ik naast de jongen loop die net beloofde er en leuke dag van te maken. "Harry, en jij?" antwoordt hij waarna ik lach. "Harriet." Een glimlack verschijnt op Harry zijn gezicht. "Dit kan geen toeval zijn!" "Waar neem je me eigenlijk mee naartoe?" vraag ik na een tijdje. "Naar hier!" zegt Harry vrolijk wanneer hij stopt voor een prachtige winkel. Ladurée, lees ik waarna ik de deur openduw en naar binnen ga. "Doe maar zo een doos met macarons," zegt Harry terwijl hij de grootste aanwijst. Enkele minuten later zit ik samen met Harry op een bankje onder de Eiffeltoren. "Wat doe jij hier eigenlijk?" vraag ik nieuwsgierig. Al snel merk ik dat dat een foute vraag was want hij wordt rood en mompelt wat. "Gewoon, wat rondhangen enzo." "En waar woon je?" vervolg ik. "Tja, tegenwoordig nergens maar eigenlijk ben ik van Engeland." Ik knik. "Ik ben van Nice, in Zuid-Frankrijk maar mijn moeder is van Wales en daar woont ze samen met mijn zus nadat ze gescheiden is van mijn vader die nu hier in Parijs in een hotel werkt waar ik woon." leg ik uit. "Wow, ingewikkeld," lacht Harry. "Vroeger wilde ik ook altijd in een hotel wonen!" Ik lach. "En nu? Heb je nu nog dromen voor de toekomst?" Harry knikt. "Het klinkt misschien belachelijk maar ik wil echt supergraag wereldberoemd zijn. Het moet toch fantastisch zijn dat iedereen je kent en dat iedereen je muziek hoort." Ik haal mijn schouders op. "Als je wereldberoemd zou zijn, had ik je nooit ontmoet. En ik zou deze dag voor geen geld willen missen." zeg ik zachtjes. Harry komt dichterbij en geeft me een knuffel. "Je bent lief."

Hand in hand wandelde ik met Julliet door Parijs. De zon verwarmde mijn rug en ik voelde me volmaakt gelukkig. "Én ik heb nog een verrassing voor je!" gilde Julliet vrolijk. Ik glimlachte. "I love my life!!" "Tadaaam!!" riep mijn zus terwijl ze 2 kaartjes vasthield. Onmiddellijk zag ik wat het was!! "Serieus?" stamelde ik vol ongeloof. "Inderdaad! Wij gaan samen naar het Zwanenmeer!" riep Julliet. "Maar je haat klassieke muziek?!" Julliet knikte. "Alles voor jou zusje. En ze gaf me een zoen op mijn wang. Alles, echt alles?

***

Reageer (1)

  • Valverde

    You've a special write talent, I can read it over again! I love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen