'Maar nu gaan we slapen want het is al laat' zegt Daan 'ja is goed' en Daan tilt me naar me bed en komt naast me liggen. Hij geeft me een lange kus op mijn lippen. 'i love you' fluisterd Daan in mijn oor naar ik hoor het al niet meer.

s'morgens word ik wakker en draai me om en zie Daan nog slapen. ik pak me mobiel en maak een foto en tweet 'kijk hoe lief @0547daan slaapt' en zet de fotolink erbij en tweet het. Daan word wakker 'hei cutie lekker geslapen' vraagt Daan 'ja heerlijk met hou naast mij wel' 'wat zullen we vandaag gaan doen?' 'ik heb zin om naar de stad te gaan' 'Dan gaan we naar de stad' 'jeah!!' ik pak me mobiel wooww super veel mentions 'oowwjaa de Mainiacs volgen me ineens omdat ik natuurlijk met Daan heb en reageren op alles' 'hahahaah wat een leuke foto op twitter geplaatst elke mainiac heeft gereageert hahahaha' 'nouuu Daan pest me niet' 'sorryy schat' en hij geeft me een kus 'anne kim en melisa moeten vandaag naar huis maar jongens blijven toch wel?' vraag ik aan Daan 'ja die blijven wel!' ik ga me even aankleden en Daan loopt de kamer uit ik rij in me rolstoel naar de douche en ga onder de douche zitten want daar had Daan een stoel voor me neer gezet ik was me lichaam en me haren. Als ik klaar ben kleed ik me weer aan en roep Daan 'DAAAAN IK BEN KLAAR!!!' ik rol naar Daan toe en pak een broodje van het arecht. de rest zit op de bank ik vraag 'jongens gaan jullie mee naar de stad?' ja hoor' zeggen ze ik zeg de meiden gedag en ik en de jongens gaan naar de stad als we in de stad zijn komen er gelijk mainiacs naar ons toe rennen de jongens delen handtekeningen uit volgens mij zien Rein en en nils die 2 meiden wel zitten. ik zeg tegen Daan 'volgens mij zien Rein en Nils die 2 meiden wel zitten' en ik wijs de 2 meiden aan 'Daan begint te lachen ik rol naar de 2 meiden 'hei alles goed? ' volgens mij flippen ze hem van binnen omdat ik tegen hun praat 'uhh goed hoor' 'hoe heten jullie?' vraag ik 'ik heet Fien' zegt het ene meisje 'en ik heet Yasmine' zegt de ander. 'hebben jullie anders zin om met ons naar de Starbucks te gaan?' ze kijken me met grote ogen aan 'wij??' 'jaa jullie duhh' 'ja tuurlijk!!'

Reageer (2)

  • MS123456

    Leuk!!!! Xxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Maar van wie was ik de vriendin?
    Ik was toch van Rein?
    Zojaa ,
    Mijn naam is Yasmine.
    Haha Megan is m'n vriendin! Die er ook wel eens op zit maar die wilt van niemand de vriendin zijn alleen van Owen sinds kortxD
    Ik raak zelf ook in de war hoor ahaha!

    Leuk stukje btw wanneer ga je verder ?(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen