Foto bij 9. Febe

Toen ik het had verteld aan Niall was ik echt bang voor zijn reactie. Maar toen hij me dan kuste en zei dat ik voor hem gewoon meisje ben, maar het liefste, mooiste en speciaalste meisje van de wereld ben, was ik echt zo blij. Ik begon hem te zoenen en hij zoende me terug.
Na 5 minuten zei hij dat we beter terug naar de jongens gingen en we stonden recht.
Ik wist niet hoe de anderen gingen reageren op dat ik en Niall samen zijn, dus ik werd echt bang.
Voor we naar beneden gingen gaf Niall me nog een knuffel en hij nam mijn hand vast.
We kwamen beneden en de jongens vroegen wat er was gebeurd. Niall drukte een kus op mijn lippen zodat de jongens het zouden begrijpen.
Direct riep Louis: ‘MIJN ZUSJE IS SAMEN MET NIALL!!!!!’
Zayn, Liam en Harry gaven me een knuffel en Louis kwam naar mij en zei: ‘Zie wel dat hij op jou is en dat je geen schrik moest hebben. Zusje, ik ben echt blij voor je dat je samen bent met 1 van mijn beste vrienden. Ik weet zeker dat hij goed voor je zal zorgen, hij is 1 van de liefste jongens op deze wereld.’
Hij gaf me nog een knuffel en ging dan naar Niall.
Nadat iedereen weer rustig was gaan zitten in de zetel vroeg ik aan de jongens wat we gingen doen?
Harry antwoordde direct: ‘Naar Love Actually kijken!’
We zeiden allemaal dat het goed was, ook al had ik deze film al 100000 keer gezien.
Ik ging tussen Niall en Louis zitten en Harry startte de film.
Ik legde mijn hoofd op Nialls schouder en hij legde zijn arm om me heen en trok me nog dichter tegen hem aan.
Ik begon moe te geraken en ik probeerde niet in slaap te vallen. Na een paar minuten werd alles zwart voor mijn ogen.
Ik voelde iemand me vastnemen en naar boven dragen. Ik werd ergens neergelegd en ik probeerde mijn ogen te openen.
Ik zag Niall terug uit mijn kamer gaan en ik riep nog snel zijn naam. Hij draaide zich om en liep terug naar mij.
Hij vertelde dat ik in slaap was gevallen in de zetel, en dat hij me naar mijn kamer had gebracht.
Ik zei dat het oké was en vroeg hel waar de andere jongens waren? Hij antwoordde dat ze in de zetel lagen te slapen.
Ik vroeg of ze geen lakens nodig hadden, maar Niall zei dat ze die zelf al hadden genomen.
Ik antwoorde oké en vroeg aan hem of hij bij me wou slapen deze nacht. Hij vond het goed en deed zijn kleren uit om te gaan slapen (hij hield zijn boxershort aan). Hij kwam bij me liggen en ik drukte een kus op zijn mond. Hij nam me in zijn armen, zeiden slaapwel tegen elkaar en vielen zo in slaap.
De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker. Niall lag nog zo schattig te slapen dus ik wou hem niet wakker maken.
Ik drukte een kus op zijn mond en hij werd wakker.
Hij nam me terug in zijn armen en zei met zijn sexy ochtend stem: Als ik elke ochtend zo met mijn prinsesje ga wakker worden, is dat goed voor me hoor.’
Ik werd rood toen hij dat zei en hij kuste me een lange tijd. We hoorden beneden al lawaai dus dat wou zeggen dat de andere jongens al wakker waren.
We stonden recht uit bed ook al wouden we liever nog wat blijven liggen.
We kleedden ons aan en gingen naar beneden. Toen we daar waren, zagen we dat de andere jongens een ontbijt hadden gemaakt voor ons.
Louis kwam naar me en zei: ‘goeiemorgen zusje, goed geslapen?’ Ik antwoorde ja en ging zitten.
Ik begon snel te eten want ik had echt honger. Ik vroeg aan de jongens of ze niet naar een concert moeten vandaag, maar ze zeiden van niet.
Ik vroeg wat we gingen doen vandaag, en de jongens vroegen of we konden gaan shoppen?
Ik zei dat ik hier dicht bij het stad woon, en we maakten ons klaar om te vertrekken.
Als iedereen klaar was, gingen we naar buiten naar het stad. Toen we daar rond wandelden, keken er super veel meisjes naar ons, en dan vooral naar mij. Sommige begonnen echt te schreeuwen en anderen kwamen naar de jongens om een foto met hun en handtekening te vragen.
Ik werd er echt gek van, maar dacht er aan dat ik net hetzelfde zou doen als ik de jongens hier zag lopen, moest ik ze nog niet persoonlijk kennen.
We liepen al 2uur in het stad en we hadden al een paar dingen gekocht, en Niall was zo lief om alles voor mij te betalen.
Hij is echt de liefste jongen van de wereld. Het was al namiddag en we zochten naar een McDonalds om te gaan eten.
Ik wist hem gelukkig zijn en we waren er direct. We bestelden ons eten en gingen aan een tafel zitten.
Na het eten vertrokken we terug naar huis en als we thuis kwamen gingen we tv kijken.
Er moest ook nog iemand naar de winkel gaan om vanavond eten te koken, dus zei Niall dat hij mee ging gaan met mij.
We deden een jas aan omdat het al koud aan het worden was en ik nam mijn handtas.
Ik vroeg nog wat ze wouden eten en Louis antwoordde : ‘frieten met hamburger!’
Broertje, wel iets gezond hé,’ zei ik. Niall zei dat we beter gewoon moesten kijken in de winkel wat er was en we vertrokken.
We wandelden naar de winkel en ik vroeg aan Niall wanneer ze terug op tour moesten vertrekken?
Hij antwoordde dat ze nu nog tot begin januari vrij hadden en dat ze dan moesten vertrekken.
Ik vroeg of ik met hen mee zou mogen op tour van het management, maar hij antwoordde dat hij dat nog ging moeten vragen.
Ik zei dat het oké was en ik zoende hem. We kwamen bij de winkel en gingen naar binnen.
We wisten nog altijd niet wat we gingen eten, dus we gingen hier waarschijnlijk nog lang blijven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen