Foto bij Know 21

Beetje saai stukje...
Weekend! Morgen eerst op school helpen met de open dag en dan mijn verjaardag vieren (:

Als school eindelijk is afgelopen en Liam, Max, Tom, Lucas en ik naar de kluisjes lopen kletsen we vrolijk over van alles en zelfs Liam mengtr zich af en toe in het gesprek. ‘Hè guys, ik moet snel gaan. Ik moet mijn zusjes ophalen’ zeg ik en ik loop door naar mijn kluisje. Als ik daar aankom is het eerste wat ik zie Harry. Hij…hij staat bij mijn kluisje. Cool blijven Louis. Niet gaan schreeuwen, springen of staren zeg ik tegen mezelf. Ik pak snel mijn jas uit mijn kluisje en als ik langs Harry loop bots ik per ongeluk expres tegen hem aan en loop dan snel door naar buiten. Ik kijk op mijn horloge. Shit nog 10 minuten ik moet echt doorfietsen! Twee minuten voor tijd kom ik aan bij de school van mijn zusjes en kan ik eindelijk rustig ademhalen. Ik zet mijn fiets neer en wacht tot mijn zusjes naar buiten komen. Als een van de eerste van hun klas komen Phoebe en Daisy naar buiten rennen. ‘Louis!’ roepen ze als ze bijna bij me staan. ‘Was het schoolreisje leuk?’ vraag ik. Ze knikken allebei vrolijk. ‘Pak jullie fiets dan gaan we naar huis’ spoor ik ze aan. Ze rennen weg en komen even later terug met hun fietsen. ‘Kom op! We gaan’ roep ik en we fietsen weg.

Reageer (2)

  • HaZaLiLoNi

    Happy B-day!! vo morgen dan...

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Awh, ik wil ook een broer zoalsLou

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen