Avondhart word wakker gemaakt door zilverwind maar, waar zijn ze?...

''Avondhart! Avondhart!'' zilverwind's stem.. ugh, het werd steeds harder. Toen herinderde zich weer, ze was in het water gevallen. Ze opende haar ogen en zat in een grot. Ze was kletsnat net als haar vriendin. Een grot onder de rivierclan?? Ze stond op ''Brrr..'' miauwde ze. ''Oh mooi je bent wakker.'' miauwde haar vriendin zilverwind. ''Waar zijn we?'' vroeg avondhart.
''Weet ik niet, in een grot onder de rivierclan ofzoow..'' antwoordde zilverwind.
Ze liepen verder. ''IK RUIK RIVIERCLAN!' riep avondhart. ze liepen verder.
''Stroomster!'' miauwden de beste vrienden tegelijk. De rivierclan leider stond daar met zijn commandant. Verder achter stonden zijn katten. En er stond ook een zwart witte kater en een goude die avondhart niet kende. ''We zijn er om je terug te halen.''
''Nee.'' miauwde stroomster. ''Ik woon nu hier met Bloem en zwartwit.''
'''Wie zijn dat.'' vroeg zilverpoot.
Stroomster antwoorde. ''Ik bloem en zwartwit beginnen een stam hier, weg van de vier clans!''
''Dat mag niet!'' protesteerde avondhart.
''Dat mag wel! Ik doe wat ik wil!'' protesteerde stroomster.
''En de sterrenclan dan? Ze zullen teleurgesteld in je zijn enzo. Er horen vier clans te zijn, en jij bent er een leider van! StroomSTER!'' miauwde avondhart boos. Leider of niet, deze kat moest terug komen. ''BEST!'' Schreeuwde hij boos. ''Rivierclan we gaan terug.'' Voor de sterrenclan, dacht avondhart.
'Sorry bloem, zwartwit, maar jullie zijn de beste stam samen.''
De goude miauwde ''Wie zijn dit?''
''Ik ben zilverwind, en dit is avondhart.'' miauwde zilverwind.
''Al krijger?'' miauwde stroomster.
''Ja.'' miauwde avondhart.
''Ik ben bloem, de mooiste gouden.'' miauwde de goude poes.
''Ik ben zwartwit, van de twee verschillende kleuren.'' miauwde de zwartwitte.
''Sorry zwartwit en bloem'' miauwde avondhart. ''maar stroomster moet terug.''
''Wat de sterrenclan ook mag betekenen, wat betekenen jullie namen eigenlijk?'' vroeg bloem.
''Jullie hebben het vast anders, maarja.'' miauwde zilverwind.
''Ik ben avondhart. Vroeger hete ik avondkit en avondpoot, Kit toen ik nog kitten was, en poot toen ik leerling was, zo werkt het.'' miauwde avondhart. ''Avond, omdat ik van zonsondergang kijken en avond hou, en hart omdat ik een goed hart heb en het past bij het voorvoegsel.'' legde ze uit.
''Oke.'' miauwde bloem. ''En zilver zeker door je vacht en wind omdat het mooi bij zilverpast.''
'''correcto!'' miauwde zilverwind.
''Blijf hier en eet nog wat voor dat jullie gaan.'' stelde zwartwit voor.
Even later namen ze afscheid en liep de rivierclan terug naar hun plek en zilverwind en avondhart terug naar het kamp.
''ah nee he!!!!!!!!'' miauwde zilverwind boos.
''Wat is der zilverwind beste vriend!'' miauwde avondhart.
''Ik, Ik bedoel, Wij, hebben stroomster niets kunnen zeggen over zwartkit!''
''Kun je zeggen op de volgende vergadring, die is al bijna.''
''Goed dan.''
Even later kwamen ze het kamp binnen. Goudster miauwde 'Ze zijn terug.' en riep alle katten en die luisterden nieuwsgierig naar het verhaal.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen