Foto bij 018.

Dus je moet de krijtjes laten smelten, dit zou ik met een lucifer van onder doen (dus onder het viguurding) en met een föhn van boven. x

Zo. Dit was alles wat ik vooruit heb geschreven. Dit was het. Ik kan het niet meer. Eerst mijn problemen oplossen. Ik weet niet hoelang het gaat duren, dagen, weken, maanden, jaren... Ik kan nu gewoon niet verder. Het spijt me. Ik snap het als jullie je abo verwijderen, het is volkomen logisch. Ik wou dat ik nu verder kon, maar er zijn te veel andere dingen. Weet dat ik dit mijn tranen in mijn ogen schrijf, omdat ik nog geen afscheid wou nemen, maar het kan niet anders. Ik hou van jullie.
TrueNialler

Reageer (20)

  • 1Dazzle

    Ik hou in elk geval mijn abo! En als je iemand nodig hebt om te praten, kan je altijd bij mij terecht, ze zeggen dat ik goed ben in zo'n dingen :)
    Ik ben bijna 18, dus ik heb wel al wat ervaring met bepaalde zaken :)
    <3

    1 decennium geleden
  • Effloresce

    Hey, je kan altijd bij me terecht als je eens wilt praten. Ik zeg niet dat ik je goede raad kan geven want mijn leven is bijna nooit hoe het zou moeten zijn, maar ik kan wel luisteren, en je misschien toch een heel klein beetje helpen. Geloof me, voor een 13-jarige heb ik al meer meegemaakt dan eender welke 13-jarige bij mij op school.

    1 decennium geleden
  • Fabienaa

    Wat is er?
    Ookal ken ik je niet in het echt, ik zal net als meer mensen naar je verhaal willen luisteren, als dat misschien helpt..
    En sws verwijder ik mijn abbo niet, die blijft staan, voor altijd. Hoe lang het duurt, zolang duurt het tot jij weer ooit misschien verder gaaat.

    Xx

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Abo blijf staan! Maakt niet uit hoelang het duurt of dat je het nooit meer doet!

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Ik blijf mijn abo houden!! No matter what and no matter how long it takes!!
    En je kan altijd je verhaal bij mij kwijt als je er over wilt praten ofzo!! Ik zal altijd een luisterend oor zijn! En ik weet zeker dat dat ook geldt voor andere abo's!!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen