Foto bij 056' Harry Styles

Jurry

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Ashton5SOS

    This is sooooooo cute!!
    NAAKTE MOLRATTEN SWEK FOR EVAAAH!!!!! xD
    Super mario onderbroeken hebben swek, gewoon wel... (A)

    1 decennium geleden
  • hartjefabje

    JURRYCORN JURRYCORN I LOVE JURRY, YOU CORN
    Okay ik weet niet waar dit op slaat maar ik kon niks beters verzinnen.
    OMFG it's so fluffy I'm gonna die

    If ya know what I mean

    1 decennium geleden
  • Hoseok

    IK HOU VAN BLUBBERPUDDING NET ZOALS DIE BUURMAN RECLAME HAHAHAHAHA OKE NEE NIET GRAPPIG. IK VOEL ME NU ALS PUDDING DIE IEDER MOMENT IN ELKAAR KAN ZAKKEN. JA IK LIG ZIEK IN BED HEEL ZIELIG DUS HEB MEDELIJDEN. EN NU GA IK DIE KUDOKNOP VERKRACHTEN OMDAT IK DAT LEUK VIND.

    EN NEE, MOLRATTEN... GEWOON NEE, OKÉ? DIE DINGEN ZIJN ENG. HET DOET ME ZO HARD DENKEN AAN MIJN ENGE OUD DUITS LERAAR OMG. ;-;

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    <3333333333

    1 decennium geleden
  • ChestHair

    YEAH NAAKTE MOLRATTEN SWEK (dat is serieus het enige wat ik nu te vertellen heb ohmygod ik ben saai aan het worden NOOOOOOOO) OKE IK HEB WEER WAT TE VERTELLEN IK HEB LOLLY'S GEKREGEEEEEEN (: I LOVE LOLLY'S JE KRIJGT ER ROTTE TANDEN VAN ENZO EN DAT IS COOL EN OHMYGOD IK ZAG LAATST EEN KIKKER DIE NOG HALF VAST ZAT IN HET IJS ZIJN POOTJES ZATEN ZEGMAAR NOG IN HET IJS EN ZIJN HOOFD NIET EN TOEN HEB IK HEM BEGRAVEN EN IK HEB OVER IJS GEFIETST HAHAAHAHAHAHAH... nee.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen