de wekker slaat 7 uur *piep* *piep* langzaam draai ik me om na mijn nacht kastje en druk op de wekker.
waarom is dat geluid zo naar op de vroegen ochtend, het klinkt meteen 2x zo hard als in het echt.
draai me nog even om en val weer bijna in slaap maar dan komt mijn boertje binnen en begint op me bed te springen.
ahhh Stijn please rot op ik probeer te slapen maar dan realiseer ik dat hij me leven heeft gered door me wakker te houden anders was ik te laat om nog kleren te kopen voor het concert van vanavond.
snel spring ik uit bed en roep na hem sorry Stijn je bent een schatje.
weet ik toch hoor ik uit de kamer naast me.
omg dat kind is nog geen 1,30 en heeft me toch een zelfvertrouwen niet normaal, maar besluit er niet verder op in te gaan.
als ik de trap afloop hoor ik mensen praten beneden ik hoor meer dan 2 stemmen dus dat betekent dat me ouders bezoek hebben.
snel ren ik na boven god zij dank dat ik het op tijd hoorde anders was ik zo in mijn bloementjes pyama na benden gekomen ik zie het al voor me geen make-up slordige staart en bloementjes pyjama niet echt een top combi.
vlug kleed ik me aan en haal een borstel door me haar make-up kan me gestolen worden.
en ren met de zelfde vaart na benden als net en kom zo ongeveer door de deur gevallen omdat ik vergat om vaart te minderen.
ik hoor ik iemand een gilletje slaan me moeder stem zegt geen zorgen dat is de oudste die is niet zo handig wij zijn het onder tussen al gewend.
rustig loop ik door de deur en zeg goede morgen.
hallo hoor ik een vrouwen stem gaat alles goed het klonk nog al hard die klap van net.
ik knik bedankt maar het gaat prima.
als ik na de keuken loop hoor ik de deur van de woonkamer open gaan en hoor ik 3 kinderen binnen komen.
nee he ook nog 3 kinderen mag ik daar zeker mee gaan spelen no way snel bedenk ik als me ouders het vragen dat ik dan huiswerk heb.
2 stemmen klinken vrij jong maar die ene lijkt wel van me leeftijd.
snel waag ik een blik in de woonkamer en zie een mega knappe jongen.
de vrouw die Eva bleek te heten zegt nou jongens stel jezelf even voor aan Pien.
en meteen rennen er 2 kinderen op me af vrolijk stellen zich voor ik ben Sam en ik ben Jorn zegt de wat oudere jongen.
meteen na dat zich zelf hebben voor gesteld vraagt Sam of ik mee wil voetballen.
ik moet lachen en Eva zegt Sam niet zo snel misschien wil Pien dat wel helemaal niet.
haha ik wil best mee voetballen hoor.
okee nou ga jij dan ook mee Daan zegt Eva tegen de jongen van me leeftijd.
Daan zucht en zegt ja hoor als het moet.
nou als het zo erg is hoeft het niet grap ik tegen hem.
ik zie dat hij rood word nou zo erg is het nou ook weer niet hoor.

Reageer (4)

  • ginadam

    Leukk snel door!

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Super leuk!
    Mag ik de vriendin van Nils of Rein zijn?
    Jij mocht ook in mijn story<3

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    super leukk! snel verder(:

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Superleuk!
    Snel verder ! (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen