Foto bij Know 22

Gister mijn verjaardag gevierd (:
Maar daarom heb ik dus geen tijd gehad om te schrijven....

Als we thuiskomen zit Charlotte op de bank en kijkt me niet zo blij aan. 'Wat is er?' vraag ik haar. 'Waarom deed je boos tegen Harry?' vraagt ze. 'Wat?' vraag ik onbegrijpend. 'Ik zag wel dat je expres tegen hem opbotste hoor!' roept ze verontwaardigd. 'En daarbij was je in de wc's met hem waarna hij er niet blij uitkwam' zegt ze veroordelend. Ik schiet in de lach. 'Waar haal je dat vandaan?' vraag ik. 'Ik..ik zag het toch zelf' zegt ze iets verbaasd. 'Nee joh! Net had ik gewoon haast omdat ik Phoebe en Daisy op moest halen en dat van de wc's..... Ik was daarbinnen en toen kwam hij binnen en toen ben ik weg gegaan' leg ik uit. Charlotte kijkt schuldbewust. 'Sorry, ik dacht echt...' piept ze. Ik loop naar haar toe en knuffel haar. 'Het is niet erg. Kan een keer gebeuren' zeg ik troostend. Ze glimlacht even en ik ben blij dat ze niet meer boos is. Opgelucht loop ik naar boven om toch misschien maar iets aan mijn huiswerk te doen. Als ik in mijn kamer kom struikel ik meteen over de troep. Dat wordt dan dus eerst opruimen zucht ik en ik begin meteen.

Reageer (1)

  • Justme96

    Nieuwe ABOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geweldig verhaal dit!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen