Vorige keer:
Ik ga bij haar op bed zitten en knuffel haar. Ze knuffelt terug en drukt me stevig tegen zich aan. Dit is wat ze nodig had, een stevige knuffel en geen preek of gezaag aan haar oren. Ik voel dat ze zich al veel beter voelt nu. Ik zal haar helpen en ervoor zorgen dat ze terug beter wordt. Dat ze er terug bovenop komt.

Bill <3
Tijdsprong van drie dagen.

‘U mag vandaag naar huis’, vertelt de dokter me. Ik spring recht en geef Tom een knuffel. ‘Eindelijk na vijf f*cking dagen’, zeg ik blij. Ik kijk naar Anouk en zie dat ze naar haar voeten kijkt. Ik stap naar haar toe en, geef haar een knuffel. ‘Je mag niet weggaan. Je moet bij me blijven’, zegt ze. ‘Je kunt dit wel. Je bent al drie dagen goed bezig’, zeg ik. ‘Bill, zonder jou lukt dit niet’, snikt ze. ‘Ik kom terug. Dat beloof ik!’ zeg ik. ‘Ga niet weg, Bill’, huilt ze. ‘Shht, het is maar voor even’, zeg ik. ‘Wanneer kom je terug?’ snikt ze. ‘Dat weet ik niet’, mompel ik. ‘Geef me een dag, dan wacht ik op je’, fluistert ze. ‘Overmorgen, overmorgen kom ik terug. Goed?’ vraag ik. Ze knikt. Ik laat haar los en kleed me aan. Ondertussen heeft Tom mijn andere spullen al bijeen gescharreld. ‘Tot overmorgen’, zeg ik. ‘Ik zal op je wachten’, fluistert ze. Tom gaat de kamer alvast uit. Ik geef haar nog een knuffel en druk een kus op haar wang. Ik kijk haar nog even aan en ga dan de kamer uit.


Reacties?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen