Rein w'appte 'niet waar' ik schrijf terug 'rein ik zie dat soort dingen dus geef nou maar toe:p' 'oke oke maar niks zeggen' 'ha ik wist het nee hoor ik hou mijn mond' rein keek me dankbaar aan. ik was ondertussen best wel moe want ik word snel moe door het ongeluk dus ik zei tegen Daan 'Daan gaan we zo naar huis ik ben moe' 'ja schat tuurlijk' Fien vroeg 'wat heb je dan?' 'ik heb een ongeluk gehad ik fietste en toen kwam er een auto die de bocht te scherp nam en toen BAM lag ik op de grond' 'ohh ben je daarom zo moe?' 'ja' Nils zei 'ik ga alvast betalen Fien loop je mee?' uhh ja is goed' Fien en nils stonden op en liepen weg om te betalen ik vroeg aan Yasmine of ze zin had om met ons mee te gaan naar huis om met iedereen te zwemmen zodat ik Rein en Yasmine kom kopelen Yasmine zei 'ja tuurlijk maar dan moet ik ff bikini halen' 'o je kan wel van mij lenen ik denk dat je dat wel past' 'o oke' toen Nils en Fien weer terug kwamen lopen vroeg ik aan Fien 'heb je ook zin om met ons mee te gaan om te zwemmen Yasmine komt ook' 'ja is goed kan ik dan van jou een bikini lenen?' 'ja tuurlijk' met zijn alle liepen we de Starbucks uit Daan reed mij vooruit. ik was zelfs zo moe dat ik omderweg in mijn rolstoel in slaap viel.
toen ik weer wakker werd lag ik thuis in mijn bed. okee weard hoe kom ik hier
ik kijk op mijn nachtkastje e daar ligt een briefje. ik pak het briefje er staat op:
heii cutie hier Daan je was onderweg naar huis in slaap gevallen dus ik heb je in je bed gelegt en voor de meiden een bikini gepakt ik hen je maar laten slapen als je wakker ben moet je maar roepen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je boy Daan
ahhw wat een schatje ik besluit te roepen 'DAAAAAN IK BEN WAKKER!!!' ik hoor geen andwoord nog een keer 'DAAAAAN IK BEN WAKKER!!' weer geen andwoord ik probeer mijn rolstoel te pakken jeah het lukt ik ga in mijn rolstoel zitten en rol naar het zwembad ik zie iets waar ik heel erg om moet lachen ik zie Rein en Yasmine stsan zoenen daarom heen staan Nils Fien Daan en Owen te grinniken ik zeg 'nouu sta ze niet uit te lachen!' Daan zegt 'hey cutie waarom heb je niet geroepen?' dat heb ik wel maar jullie hoorde mij niet dus vandaag enee krijg ik geen kus?' zodra ik dat zei klom Daan op zijn snelst uit het zwembad en kwam naar me toe rennen en gaf me een kus 'tuurlijk wel jij altijd!'

Reageer (4)

  • xxIKHEETANNE

    snel verderr(:

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Aaaaaaaawh super lief snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Ahh! Dankje<3
    Ga je vnv nog verder ?

    xxx

    1 decennium geleden
  • daanlover15

    Ahh wat lief snel verder please!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen