Foto bij 10. Niall

Ik wist echt niet wat ik moest zeggen tegen Febe.
Ik wist zeker dat het management ging zeggen dat ze niet mee mag met ons op tour en ik wou niet dat ze ongelukkig word.
Ik wou echt bij mijn meisje blijven, maar ja ik kon moeilijk de jongens in de steek laten en hun alleen op tour laten gaan.
Het management wist ook nog niet dat ik samen ben met Febe, dus dat kan misschien ook nog voor problemen zorgen.
Ik wist echt niet wat ik moest doen, dus ging ik het aan Louis vragen. We wandelden rustig verder naar de winkel en stapten naar binnen.
‘We zouden eerst beter de gewone dingen nemen, en dan ondertussen nadenken wat we gaan eten deze avond,’ zei Febe.
We namen een paar flessen frisdrank, zakken chips, snoep en koeken en dan zei ik tegen Febe dat we pastasalade met groenten konden eten.
Ze zei dat het goed was, en we namen de ingrediënten en gingen naar de kassa om te betalen.
Toen we terug thuis kwamen, vroegen we aan Harry of hij weer het eten ging koken en hij antwoordde dat het goed was.
Hij ging naar de keuken en ik vroeg aan Louis of ik even met hem kon praten.
Ik vroeg aan Febe of ik met Louis even in haar kamer kon praten en ze antwoordde: ‘Oké, doe maar, jullie weten het zijn hé?’
‘Ja, tuurlijk met al je posters kan je er niet naast kijken,’ antwoordde ik en iedereen begon te lachen.
Ik ging met Louis naar boven en gingen op Febes bed zitten.
Louis vroeg wat er scheelde en ik zei : ‘Ik ben bang voor wat het management gaat zeggen als ik vertel dat ik samen ben met Febe en ik kan Febe hier ook niet die 8 maanden alleen laten. Toen we naar de winkel gingen, vroeg ze me al of ze mee kon met ons op tour, maar ik kon gewoon de waarheid niet zeggen. Ik ben zo bang, Louis.’ Hij trok me in een knuffel en zei dat alles wel ging goed komen.
‘Nee dat gaat het niet Louis, ik hou van haar en ik kan haar niet zo lang missen,’ antwoordde ik en ik begon te wenen.
IK legde me in Louis zijn armen en ik stortte helemaal in.
Toen ik weer rustig was geworden, zei Louis tegen me: ‘Je zal het haar toch beter vertellen en als je wilt kan ik bij jullie blijven, maar ik denk dat het beter zijn als jullie met jullie 2 zijn.’ Ik zei dat het oké was en zei dat ik morgen ging praten met haar.
We gingen terug naar de andere jongens en Febe en ik ging naar Febe en trok haar in een knuffel met me.
We bleven zo een paar minuten staan en dan kwam Harry om te zeggen dat het eten klaar was en gingen we aan tafel zitten.
Het eten was echt super lekker. Na het eten deed ik nog met Febe de afwas en als we klaar waren vroeg ik aan Febe of ze nog even wou gaan wandelen met me? Ze antwoordde ‘ja’ en we gingen tegen de andere jongens zeggen dat we effe gingen gaan wandelen.
Febe zei dat er een parkje was in de buurt waar we konden wandelen, dus gingen we naar daar.
We wandelden daar even door het park en gingen bij de vijver op een bankje zitten.
Ik vond het nu het gepaste moment om met haar te praten, dus begon ik het haar te vertellen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen