niet zo lang maar dat komt omdat ik niet veel tijd heb.

euhm okee ja dat kan maar als ik hier druk ga doen dan zijn me ouders bang dat ik iets omgooi omdat ik nog al hoe zeg je dat minder subtiel ben.
iedereen moet lachen okee ik ben nogal lomp klinkt dat beter.
me moeder zegt tussen een lach bui door ja dat is inderdaad beter.
ik schaam me dood dik akward moment hier echt ouders ze zetten je altijd voor schut.
Daan zullen we alsjeblieft na buiten gaan ofzo schaam me nog al snap je.
haha snap het zo zijn mijn ouders ook wel eens als ik met vrienden ben snap hoe je je voelt.
gelukkig we pakken onze jas ik roep na me ouders dat we buiten zijn maar volgens mij horen ze me niet dus gooi ik de deur hard dicht in de hoop dat ze dat wel hebben gehoord.
maar dat denk ik haast wel want het is verdacht stil in de woonkamer.
rennen zeg ik tegen Daan anders gaan ze kijken wat het was.
snel zetten we het op een lopen als we bij een speeltuintje zijn ga we allebei op een schommel zitten.
ik vraag me echt af hoe me ouders die mensen kennen want ik heb ze nog nooit eerder gezien.
blijkbaar heb ik die vraag hard op gesteld want Daan geeft antwoord.
ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij waren onze moeders vroegen vrienden en hebben ze elkaar weer gevonden via facebook.
wtf heeft mijn moeder facebook? zeg ik verbaasd
Daan lacht blijkbaar haha.
okee zo leer ik ook eens wat over me ouders lekker dat ze dat ook ff aan mij melden.
haha ik schrok ook toen me moeder me wou toevoegen op facebook.
denk je dat onze ouders goede vrienden worden?
euhm ik weet niet ze hadden elkaar al jaren niet gezien en toen ze elke weer zagen leek het net of ze al jaren bff waren.
okee zou je het leuk vinden om vaker bij ons te komen vraag ik blozend.
als ik na Daan kijk knik hij en zegt ja lijkt me leuk je ouders zijn erg aardig en mijn broertjes kunnen het goed vinden met Stijn en ik met jou.
ja dat is waar ik gun het me moeder wel ze heeft nooit echt een vriendin gehad waar ze echt mee kon praten en meiden dingen mee kon doen.
dat is toevallig mijn moeder ook niet ze zijn gewoon voor elkaar gemaakt.
ik knik zullen we na huis gaan voor dat onze ouders ongerust worden en gaan bellen enzo.
ja is goed jullie staan op en lopen richting jouw huis.
bij je zelf denk je wat een leuke lieve spontane jongen is Daan toch.

Reageer (5)

  • MS123456

    Aaaawh SUPEr leuk mag ik misschien in je verhaal? :$ ik heet Fien en maakt me niet uit met wie xx

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Omgg, echt leuk! Mag ik misschien de vriendin van Rein zijn? xxx

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    echt leuk!(:

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Leukk!! snel door

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Super leuk!<3

    Wanneer komen de de andere ook in het verhaal ?
    Nog bedankt dat ik de vriendin van Nils mag zijn(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen