Foto bij O3O Harry Edward Styles

hey! weer een stukje ! ^^

p.s. de vrouw/meisje what you want, lijkt miss idd een beetje ouder enz. maar ik probeer altijd personen met namen te vinden zodat ik verschillende plaatjes kan posten dat is best moeilijk want ik wil niet echt een bekende popstar ofzow doen (vind ik zelf altijd irritant als ik de persoon op de foto ken) dus ik doe egt mijn best maar ze lijkt dus een beetje ouder miss denk dr wat jonger in ^^ (trouwens op deze foto is het nog niet eens zo erg maar op foto's die gaan volgen miss wel ;o)

Xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • EmmyxKitten

    Niallerx. IK BEN HET HELEMAAL
    MET JE EENS!! En euhmm
    hoe ga ik dit zeggen, ik ga nu de
    familie Davis vermoorden en hun
    in stukjes snijden en in de soeppan
    gooien. :) En dan giet ik hun in het
    riool. :) Doeiiii en snel verder! XD

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    ga gewoon liever met verona harry!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Echt waar!! Blaas je drinken dan ook eerst!! Paboo!!!!! (= idioot in het koreaans.. Friends who love KPop..)
    X

    1 decennium geleden
  • Cannon

    Nee nee nee. Lieve Harry, wanneer ga je inzien dat jij en Verona voor elkaar gemaakt zijn?
    Dus lieve Harry, GA POTVERDIKKEME NIET ANDERE MEISJES LEUK VINDEN EN HUN JE NUMMER GEVEN WANT JE MOET MET VERONA KRIJGEN EN TROUWEN EN KINDJES KRIJGEN.
    HEEL. VEEL. KINDJES.

    Dus lieve Harry, ga naar Verona toe en vraag haar ter plekke ten huwelijk.
    Oh wacht, ze ligt nu natuurlijk in het ziekenhuis door die 'oh-zo-geweldige' familie van d'r.
    Maaaaar, dan kun je alsnog naar het ziekenhuis toegaan en Verona net als in Doornroosje en Sneeuwwitje (daar deden ze het ook toch?) wakker komen kussen! ;D
    Dus lieve Harry, ga naar het ziekenhuis, kus Verona wakker, vraag haar ten huwelijk, trouw met haar en krijg lieve Varry (HAHAHA WAT EEN LEUKE NAAM) kindjes. Dan hou ik nog meer van je dan dat ik nu al doe.
    En oh ja, gooi tenslotte Terese in de sloot, dan is mijn leven compleet.

    Oke doeidoei x

    Ps. Wanneer komt Charissa weer? Ik wil weten hoe het verder gaat tussen Niall en haar (Niall en mij dus xd) ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen