hooooi hier een nieuw hoofdstukje, ik ben moe maar we hebben al te lang niet meer geschreven dus... LET US KNOW WHAT YOU THINK ABOUT THE STORY

Samantha Mei pov.

Niall kijkt me aan en zingt 'Now I'm climbing the walls, but you don't notice at all, that I'm going out of my mind, all day and all night'. Ik bloos en kijk naar de grond, maar hij zet zijn wijsvinger onder mijn kin en tilt mijn hoofd op zodat hij mij kan aankijken. 'Er is niets om je voor te schamen. Ik weet namelijk hoe je je voelt. Geloof me, ik voel hetzelfde' en hij drukt een kus op mijn mond. 'Ik zei het toch, ze zitten gewoon te kopkluiven!' zegt Zayn, en ze rennen alle vier de trap af. Louis doet zijn hand voor de ogen van Harry 'Sorry Hazza, maar je bent echt te klein om dit te zien'. Niall en ik kijken elkaar lachend aan. Daarna trekt hij mij overeind en tilt hij mij op, en zo rent hij naar het zwembad. Hij zet me neer, en samen springen we - met kleren en al - in het water. We duiken naar beneden, en hij geeft me onderwater nog een kus, waardoor we adem te kort krijgen, en dan weer snel naar boven duiken. De rest komt er ook aan gerend. Harry is...naakt. Ze staan op de rand en springen er in. Niall pakt mijn hand 'daar gaat de rust'. 'He maar eh, sorry dat ik het vraag, maar is het nou officieel tussen jullie?' zegt Liam, en hij word door Harry aangestoten 'He, sommige mensen vinden het fijner om datsoort niet meteen bloot te geven' Nou, dat kan jij niet zeggen over je lichaam!' en Zayn lacht zo hard dat hij allemaal water binnen krijgt, waardoor hij bijna stikt. 'He, maar als het officieel word, dan ben ik de enige zonder vriendin...' zegt Harry. 'Je hebt altijd mij nog' zegt Louis 'Weet je nog? LARRY STYLINSON?' 'Ja, ik heb altijd jou nog!' andwoord Harry lachend.

Reageer (2)

  • Imfine

    thats what I mean. I hate your chocolat. kots

    1 decennium geleden
  • SomeNights

    LARRY

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen