Foto bij 56.

THURSDAY 3 JANUARY

Elena Johnson

'Lou, is dit niet een beetje overdreven?' vroeg ik toen ik naar het vliegticket in mijn handen keek. Hij schudde beslist zijn hoofd. 'Mijn verloofde verdient het beste van het beste en het mooiste van het mooiste,' zei hij. Ik keek even naar Niall, die druk stond te knikken. 'Je hoeft helemaal niks te doen. Wij regelen alles. 'Nou, je moet mee voor je bruidsjurk,' zei Lauren met een grijns op haar gezicht. Ik grinnikte. 'Weet je dit echt zeker?' vroeg ik aan Louis. Hij streelde met zijn handen over mijn beide armen en pakte uiteindelijk mijn handen vast. 'Ik wil niets liever dan trouwen op een hagelwit strand met een helderblauwe zee op de achtergrond,' zei hij. Ik kon het niet laten om een kus op zijn lippen te drukken. 'Alle belangrijke mensen zijn er binnen een dag, dus overmorgen gaan we trouwen,' vertelde Louis me. '5 januari? Daar kan ik wel mee leven,' grinnikte ik. Er werd omgeroepen dat we konden boarden, dus liepen we met z'n alle naar de gate. 'Lou, we gaan denk ik niet op honeymoon gaan,' zei ik toen. De jongens zouden op tour gaan en ik had een afspraak in de afkickkliniek. 'Jawel, en dat blijft wel een verassing,' glimlachte Louis tevreden. We liepen het vliegtuig in en ik mocht van Louis bij het raampje zitten. Aan de andere kant van het gangpad zaten Niall en Zayn. Voor ons zaten Lauren en Aiden, achter ons Lissa en Niall en Harry zat naast een lege stoel. 'In Hawaii is het op dit moment 27 graden,' zei Louis. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht, dit was zoveel beter dan het koude Engeland.

Na een vlucht van ongeveer 12 uur waren we eindelijk op Hawaii geland. We waren vrij snel door security gekomen. Louis hield een taxi voor me aan. Het was 10 uur, maar door het tijdsverschil was ik dood op en wilde niets liever dan slapen in een lekker zacht, comfortabel bed. We verdeelden onszelf over twee taxi's. Ik zat tussen Louis en Harry op de achterbank en voorin zat Liam. In de andere taxi was het proppen, maar uiteindelijk paste het allemaal. 'Is het ver?' vroeg ik aan Louis. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik heb geen idee, schat,' zei hij. 'Maar probeer hier maar een beetje te slapen. Ik maak je wel wakker als we er zijn. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe de slaap me al snel overnam. Een klein kwartiertje later maakte Louis me wakker. Ik opende mijn ogen en zag dat ik met mijn hoofd op Harry's schouder lag, in plaats van die van Louis. Ik slikte en keek naar Louis. Hij glimlachte en drukte een kus op mijn slaap. 'We zijn er,' zei hij, totaal overbodig. Ik keek even naar Harry, en zag de pijn in zijn ogen staan. Ik beet op mijn lip. Het was begrijpelijk. Het meisje waar hij smoorverliefd op is heeft een ander, kust met een ander, gaat trouwen met een ander. 'Sorry,' zei ik zachtjes tegen Harry voor ik de taxi uit stapte en met Louis het hotel in liep. Hij checkte voor ons in. In liep naar Harry toe. 'Van mij mag je bij ons op de kamer, als je dat wilt. Maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wil,' zei ik tegen hem. Ik zag de twijfel door zijn ogen schieten. 'Ik zou heel graag bij jullie op de kamer liggen,' zei hij uiteindelijk. Ik glimlachte. Ik liep weer terug naar Louis en vertelde hem dat Harry bij ons op de kamer lag. 'Weet je dat zeker?' vroeg Louis voorzichtig. Ik knikte. '100%,' bevestigde ik. Louis draaide zich weer om naar de vrouw achter de balie en ging regelen dat Harry bij ons op de kamer kon.

Niet tevreden over dit stuk, maar heb vandaag echt een super idee gekregen voor dit verhaal! (: X

Reageer (4)

  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    ik snap eigenlijk niet waarom je Harry bij hun laat slapen, das toch om probelemn vragen, tenzij je haar laat vreemd gaan met Harry dan klinkt het heel logish :o
    maar dat doe je niet toch? :o xxx

    1 decennium geleden
  • TubbieTommo

    Ik vind het zo zielig voor Harry ): hij mag wel naast mij telkens zitten en naast me slapen! haha ;3
    x snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • Kjaensen

    Oke, ik ben nu heel benieuwd naar je idee (:
    Snel verder dus xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen