Dead sounds is the story I've worked on with my soul. I created this to let you guys feel my pain. Understand that this isn't a happy end story.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • Necessity

    nooooooooo.....
    maar ik ben het wel met BrightSky eens, het is jouw verhaal, je mag het laten eindigen zoals jij wilt. Bovendien wisten we allemaal vanaf het begin dat Harry dood zou gaan, dus mag niemand daar moeilijk over doen, ondanks dat we allemaal natuurlijk niet willen dat Hazza dood gaat.
    Oh en, ik geloof dat ik dit al vaker heb gezegd, maar ondanks dat het over jouw leven gaat behalve dan dat jij niet Harry Styles bent enz. mag jij niet opgeven, alsjeblieft, geef niet op, geef nooit op <3
    xx

    1 decennium geleden
  • brentos

    Ditis zomooi! Ik er zo vaak aan om het zelf te doen. in het echt maar als ik dit lees krijg ik er spijt van.

    1 decennium geleden
  • Lydje3

    geweldig geschreven! top dat je dit kunt schrijven!

    1 decennium geleden
  • IsItHiOrHey

    O, Luun, wat zal t moeilijk voor je geweest zijn om dit te schrijven!!! Maar t is echt prachtig, zo mooi...

    Maar damn, wat was t moeilijk om te lezen, oh Harry, ik weet zo goed je je voelt....

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Ugh...,dit verhaal is zo mooi, dat ik het feit dat er geen happy end is maar gewoon moet accepteren! Love it so much!(H)
    Louis is een klootzak(6) ja sorry dat moest even:$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen