Foto bij Know 29

Volgende week heb ik vijf toetsen en daar moet ik hard voor leren dus ik weet niet of er dit weekend en volgden week elke dag een stukje komt,
Sorry guys
X

'Blijf liggen' beveel ik hem. Hij knikt zachtjes en probeert zijn adem onder controle te krijgen. Ik zoek in mijn tas en vindt uiteindelijk de zakdoekjes die ik zocht. Ik knijp zijn neus dicht en veeg een beetje bloed bij zijn neus weg. 'Probeer normaal door je mond te ademen' geef ik hem als tip. Hij volgt het op en al snel heeft hij zijn ademhaling onder controle. Ik haal voorzichtig mijn vingers van zijn neus en merk dat het bloeden gestopt is. Ik pak een flesje water uit mijn tas en maak het doekje nat om de resten van het bloed weg te vegen. Ik kijk hem aan terwijl ik zijn, mijn, shirt iets optrek om naar zijn buik te kijken. Een enorme paars/blauw/zwarte plek siert zijn buik. Ik wrijf er voorzichtig over en ik hoor Liam een kreet van pijn slaken. Meteen haal ik mijn handen van zijn buik af en help hem overeind. Hij wankelt even maar staat dan toch stevig. 'Dit kan zo niet meer' zeg ik meer tegen mezelf dan tegen hem. 'Ik bel nu mijn moeder die haalt jou op en dan zorg ik dat Zayn op houdt' zeg ik vastbesloten. Liam wil protesteren maar ik laat hem niet uitpraten. Ik pak mijn mobiel en bel mijn moeder.

Reageer (5)

  • Paardenvriend

    *petsss* Zayn kreeg een klap in zijn mooie gezichtje van mij. Moet je maar niet zo stom doen, Zayn!

    7 jaar geleden
  • Corection

    Zayn je vraagt om een klap grom.

    1 decennium geleden
  • HaZaLiLoNi

    OMG ZAYN!!!!! YOUI BADASS!!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Good jop Louis, save him and GONNA TALK WITH ZAYN

    1 decennium geleden
  • Triplet

    I want Hazza. ;c

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen