Noortje was nu 1 dag in het huis. En iedereen leek haar leuk en grappig te vinden, ze hoorde al helemaal in het huis thuis.
Ben en Jason waren daar minder blij mee.
Ben en Jason waren steeds meer bij elkaar te vinden, niemand wist dat zij de Starter Boys waren.
"Noortje denkt echt dat ze hier meteen thuishoort" zei Ben.
"Ja nogal en dat ze iedereen kent en dat ze meteen het avondeten mag klaarmaken ofzo, kom jongens ik werk in een restaurant ik weet hoe je eten moet klaarmaken".
"Haha ze werkt bij een fastfood restaurant dan kan ze alleen dingen warm maken geen luxe dingen zoals kreeft of New York Style Steak".
Jason begon verder te praten over hun bondgenootschap: The Starter Boys.
"Kijk we moeten bij elkaar blijven hoe dan ook wij finale 2".
"Jason dat is afgesproken ik hoop dat je blijft morgen anders kunnen we het wel vergeten".

Derek had sinds het vertrek van Jon Josep het erg moeilijk.
Noortje kwam hem troostten.
"Derek was het toch vertel wat is er aan de hand".
"Ik mis Jon Josep hij was mijn beste vriend hier en nu is hij weg ik mis hem heel erg".
"Dat kan ik begrijpen het is ook niet niks als iemand die je heel graag mag opeens weg is ik heb dat ook meegemaakt.
Derek ik ben er nu voor je ik ben de nieuwe Jon Josep dus alsjeblieft blijf bij me en verlaat me niet".
Ze omhelsden elkaar en Derek had een nieuwe maat gekozen.

Hoe loopt het af tussen Derek en Noortje en wie gaat er mogen weg je ziet het in de liveshow morgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen