nummer 1
.
.
.
.




.

flash back 10 years ago
nick poviedereen zit zenuwachtig te doen omdat vanavond de premiere is van The sound of music waar ik Kurt moet uit gaan hangen. maar dat vind ik eigelijk niet het belangrijkste, het belangrijkste is Roxy! zij is mijn zusje, zij zit namelijk ook in de musical. 'nog 5 minuten dus iedereen op zijn plaats' roept de regie vanuit de box. oke nu begin ik ook zenuwen te krijgen! ' Nick veel sucses hé ' roept roxy die aan de andere kant van de gang staat. ik glimlach nog even lief en dan moet ik op, de zenuwen gieren door mijn lijf heen! oo nee ik moet poepen denk ik bij mezelf. na een grote 2 uur zit het erop. 'daar hebben we onze kleine grote ster!' roept joe als hij mijn kleedkamer binnen komt. ' joe hou op' roep ik. ' ja joe hou op het is niet leuk om lieve nick te pesten' hoor ik een meisjes stem roepen. ' roxy jij moet opassen wat je zegt over je vriendje he want je weet dat hij 2 hele raren broers hebt' hoor ik joe zeggen. roxy knikt en loopt naar me toe en geeft me een kus op de wang, wauw wat ben ik blij dat het mijn vriendinnetje is!

Reageer (3)

  • Relinquish

    sweet^^

    1 decennium geleden
  • Fassy

    ik moet in mijn broek poepen

    doe dat dan

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    ahhh super quite

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen