nummmmmmmmmMmmmmmer 5 -_-;
><><><><><

^.^^.^^.^
....

sorry
roxanne pov. ‘zo we zijn er’ roept kevin blij uit als jullie in de hotelkamer zijn. Ik ga voorzichtig op de bank zitten, waarom ben ik toch ook mee gegaan met hun? Vraag je aan jezelf. ‘ wil je wat drinken’ vraagt joe die ook op de bank is komen zitten. ‘nee dankje’ ‘ rox wil je me een heel groot plezier doen, wil je aub met nick gaan praten want die heeft in die 3 jaar dat jullie uit elkaar zijn geen een dag aan zich voorbij laten gaan zonder aan jou te denken’ zegt joe. Je schrikt en kijkt hem aan. Dan kijk je naar nick die op de andere bank zit. ‘ ik laat jullie even alleen’ zegt joe fluisterend als hij weg loopt. Na 5 minuten alleen gezwegen te hebben besluit je om de stilte te verbreken. ‘hoe ging het vanavond’ vroeg je met een klein glimlachje. ‘ging wel alleen ik was er niet bij met mijn gedachten’ zegt hij stroefjes terug. ‘het liedje slipped away was mooi’ zeg je. ‘dankje ik het niet echt gedacht jij er vanavond zou zijn’ ‘ je weet maar nooit want nu was ik er toch’ ‘ nick kunnen wij gewoon normaal tegen elkaar doen want ik weet dat ik fout zat toen ik gewoon weg liep maar ik was toen echt boos en verdrietig en daarna toen ik thuis kwam waren mijn koffers al ingepakt om te verhuizen naar de andere kant van new jersy’ zeg je. Hij kijkt op ‘ meen je dat nou maar je moet weten dat ik echt iedere dag aan je gedacht heb en ik kon gewoon niemand vinden die zo leuk, grappig en lief was als jij’ zegt hij hoopvol. Je grinnikt even. ‘willlen jullie nu meteen zoenen of als ik weg ben’ horen jullie opeens uit een slaapkamerdeur komen. ‘joe’! gillen jullie allebij meteen. ‘ik zie dat jullie het weer een beetje beter aan pakken’ zegt joe weer. Jullie knikken en begin de slappe lach te krijgen. Na een half uurtje nog wat gepraat te hebben bestluiten jullie met zijn 3e te gaan slapen. Kevin en amber waren trouwens al slapen bij elkaar in bed!. ‘waar moet ik slapen en wat moet ik aan?’ vraag je. ‘Je mag kiezen bij mij in bed en een shirt van nick of bij nick in bed en dan een shirt van mij’ zegt joe grijzend.’ Doe maar die 2e dan’ zeg je. Je ziet ze allebij verbaasd kijken. Na 5 minuten geeft joe je een shirt en je loopt de slaapkamer van nick binnen. ‘ rox ik moet je eigelijk nog wat vertellen, ik en selena gomez hebben wat met elkaar!’ zegt nick. ‘nou ik ben blij voor je’ zeg je en je draait je om en gaat slapen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen