nummer 6

en celine is vandaag naar een concert maar ik kreeg het verzoek om hem erop te zetten en iedereen te waarschuwen.

jip
roxanne pov. Je zit te kijken hoe joe de fles aan gwem geeft. Echt dat ze onverwachts kwam dat vind je eigelijk wel grappig vooral dat dat meteen de huwelijks nacht moet zijn geweest. ‘ik ben eigelijk wel blij dat je me helpt’ zegt joe als die ziet dat je aan het denken bent. ‘ ik ben helemaal blij dat jij me gevraagt hebt want je had net zo goed ook selena kunnen vragen’ ’had gekunt maar om een of andere reden mag ik haar eieglijk niet zo’ zegt hij lachend terug. ‘joe ik zou maar even dat ding uit haar mond halen want de fles is al lang op’. *DING DONG* je knikt even en gaat dan evene open doen. ‘heej rox, ik kom even naar mijn kleindochter kijken’ zegt denise die voor de deur staat. ‘ he denise kom maar binnen ze heeft net de fles gehad’ zeg je vrolijk terug.

Joe pov. Als je gwem recht zet komt rox en je moeder binnen. ‘hoi oma’ doe je met een baby stemmetje en terwijl je met een armpje wuivende bewegingen maakt. ‘ha kleine meid en grote man, hoe is het met jullie ’ zegt ze. ‘goed ben echt blij dat rox bij mij is om me te helpen enzo want alleen had ik het echt niet gered’ ‘ denise moet je een bakkie?’ vraagt rox. Denise knikt. Ze loopt naar de keuken en komt dan terug met een dienblad met 3 koppen erop. ‘nick zit me trouwens te bedrijgen’ zegt denise opeen. Jullie kijken haar allebij vragen aan. ‘nou hij wil weten waar de jurk van selena hangt’ je ziet dat er alleen een klein lachje van rox haar gezicht af kan want volgens jou klopt er iets niet…

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen