nummmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmer 9

bijna 10

oo wat spannend

volgende word lang

oo wat schatig
Roxanne pov. Je liep de kerk uit en liep naar het parkje waar jij en Nick heel veel vroeger hebben gezeten. Hier kon je dus gewoon niet tegen, de liefde van je leven gaat dalijk een woord van twee letters zeggen tegen selena Gomez. Je laat je zakken op een bankje en je begint te snikken. ‘ waarom moet wij dat nou weer gebeuren, verliefd worden op een rockster!’ zeg je tegen jezelf. ‘ omdat rocksterren ook gewone mensen zijn’ klonk het achter je. Je keek om en zach toen Nick staan. ‘wat doe jij hier, moet jij niet bij je vrouw zijn ofzo’ zeg je. ‘nou selena is mijn vrouw niet en dat zou ze ook nooit worden’ zegt Nick terug. Je keek hem ongelovig aan ‘maar wat doe jij dan hier’ ‘ik ben hier na toe gekomen omdat ik niet kon trouwen omdat ik zach aan jou dat je veel pijn had.’ . Hij kwam heel dicht bij je staan, ‘ik weet het nu zeker selena is niks voor mij, zij mag niet de moeder zijn van mijn kinderen!’ ‘ maar wie dan wel’ vraag je. ‘nou dat ben jij’ zegt hij terwijl hij zijn lippen op die van jou drukt.

Joe pov ‘ik wist het’ fluister je tegen kevin die naast je zit. ‘wat wist je’ ‘nou dat Nick niet van selena houd maar van rox’ zeg je. ‘Joseph wist jij hier van?’ vroeg je moeder als ze je ziet praten met kevin. ‘ mam ik wist er niks van echt’ zeg je. ‘dan zou ik hem toch maar als superman gaan zoeken’ zegt ze steng terug. Je knikt en staat op vanaf de bank en loopt de kerk uit. ‘joe wacht’ hoor je achter je. ‘ laat me helpen zoeken want samen kunnen we hem eerder vinden dat met een persoon’ zegt kevin. Je knikt ‘ jij gaat naar zijn huis en ik gaat naar het park en dan komen we samen in het park oke’ zeg je. Kevin knikt ‘we houden contakt’ roept hij nog. Je loopt langzaam naar het park en zoekt overal en als je bijna alles in het park hebt gehad denk je aan het plekje van vroeger waar die twee altijd samen zaten. Je vliegt letterlijk naar dat plekje toe en ziet als je daar aan komt rox en Nick zoenend! ‘ik heb ze niet kunnen vin…’ verder komt hij niet als hij ziet waar je naar kijkt……

Reageer (3)

  • Elodroid

    Oeeh snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Oeehhh :D
    Love It <3

    Snel Verder gaan héa :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    AAAAHHH SNEL VERDER!!!!!!


    egt waar!! kwil het vervolg!! SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen