Bij je huis aangekomen maak je de deur open en loopt de gang in.
Waar jullie je schoenen en jas uitdoen en ophangen.
Als je na binnen loopt zie je jullie ouders nog steeds zo gezellig kletsen als toen jullie weg gingen.
Het lijkt wel of ze al jaren beste vrienden zijn..
In de keuken pak je 2 glazen met sap en zet ze op de tafel voor de bank neer.
Als je wilt gaan zitten stoot je per ongeluk het glas van de tafel af *plats* daar ligt het sap over de vloer.
Je moeder begint te mopperen Pien pas nou eens op ik blijf glazen kopen door jou.
Je mompelt iets dat lijkt op sorry en gaat een doekje halen in de keuken.
Als het opgeveegd hebt loop je boos na je kamer over al in huis hoor je gelach waarom moet ze altijd zo gemeen doen net of ik het allemaal expres doe.
Ik plof op mijn bed dit keer zonder iets om te stoten.
En ga wat op twitter.

@pien-leenstra lekker dan is mijn moeder weer eens boos.
@evaschipper @pien-leenstra ahh mopje toch wat is er?
@pien-leenstra @evaschippernik gooide een per ongeluk een glas om.

Zo praat ik nog wat verder met wat vrienden opeens besluit ik Daan op te zoeken op twitter.
Ik tikte Daan Goor in want ik wist dat ik die in Goor woonde dat had die namelijk net vertelt.
Als snel kwamen er 5 daan's in beeld ik besloot om ze alle 5 te gaan bekijken.
Bij nummer 3 kwam ik de goede tegen holy fuck wat heeft die veel volgers niet normaal.
Snel volgde ik ik tweette snel: net gezellig met @0547daan gepraat.
Binnen no time had ik 50 nieuwe interacties ik probeerde er zoveel mogelijk te antwoorden.

Omg jaloers ben je ook een mainiac? "Wat is een mainiac?"
Maak een foto! "Hoezo een foto."
Is die knap in het echt "haha ja hoor"

En weer dezelfde vraag ben je een mainiac?
Wtf is nou weer een Mainiac?
Ik besloot het op te zoeken.
Ik typte Daan Zwierink in en kreeg vet veel links ik klikte er 1 aan en begon te lezen.

Mainstreet is een boyband uit Nederland met 4 jongens Daan Zwierink, Owen Playfair, Nils Kaller en Rein van Duivenboden.
Ze deden in 2012 mee aan het programma jsf ze wonnen in de finale net niet maar zijn nu druk bezig met een nieuw nummer.

Wow dat wist ik niet eens moet je na gaan er zit gewoon een beroemdheid benden en dan ben jk zo stom om iets om te stoten dam.
*klop* *klop* kom binnen riep ik en daar stond die 1 van de 4 van een boyband die de wereld gaan veroveren.
O hoi zei ik.
Hoi zei Daan vrolijk ik zie dat je lastig word gevallen door de mainiac.
Ik lachtte haha ja ik wist niet eens dat je in een band zit.

Reageer (3)

  • xxIKHEETANNE

    haha leukk snel door!

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Hahahahaha OMG snel door!!! Xxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    HAHHAAHAHAHAHHAHAHA.
    Wat is een Mainiac. Hoe droog kan het zijn?
    Haha snel verder.<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen