nummmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmer 13

kort
nick pov. ‘schat schiet je een beetje op’ roept rox naar binnen. ‘kom gewoon naar binnen ben toch bijna klaar’ roep je terug, en meteen daarna vliegt de deur open’ ja zo snel had ik het niet verwacht’ zegt je lachend. Jullie liggen allebij in een deuk ‘maar dik uitzicht vind ik helemaal niet erg hoor’ zegt rox. ‘ja kijk er maar nog even na maar we moeten over een half uur weg’ zeg je. Ze schrikt en duwt je zo de badkamer uit’ dan doe ik me hier wel even omkleden’ roep je nepzielig tegen de dichte deur. Na 20 minuten zijn jullie klaar en vertrekken naar de pizzaria. Als jullie aankomen, gaan jullie meteen naar binnen ‘ciao jullie komen denk ik voor de rest’ vraagt zoon meneer die van het restaurant is. Jullie knikken allebij en lopen dan de man achterna. ‘hehe daar zijn de torrtelduifjes eindelijk’ zeggen kevin en joe samen. Jullie blozen allebij en gaan zitten ‘hier zijn de menu kaarten en willen jullie alvast wat drinken?’ vraagt de serveerster. ‘doe mij maar een cola’ begint rox. Iedereen knikt dat die ook een cola moeten. Niet veel later komt de serveerster terug met de drank en neemt ook jullie bestellingen op. ‘we moeten jullie iets vertellen’ zegt kevin terwijl hij naar amber kijkt. ‘vertel het ons dan’ zegt joe ongeduldig. ‘nou amber is namelijk zwanger’ zegt kevin trots. ‘echt waar hoe lang al’ vraagt mam. ‘al 3 maanden’ zegt amber. ‘nou ik hoop niet dat jullie zo een krijgen als kevin zelf. iedereen begint te lachen en jullie praten nog wat over babys en zo dan komt het eten en jullie hebben nog een gezellige avond.



deze is kort maar gister zijn er 2 geweest dus

Reageer (4)

  • Fassy

    piic is cute

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Whahaha oohhh ze vertellen niet dat het er 2 zijn :((

    Maar snel verder want hij is mega goed

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    BABY'ss!!! SNEL VERDER xD

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohh, das mega cute, Kevin met een baby. :P

    Snel Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen