nummmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmmmmer 15

..
Roxanne pov. Whaaa daar staat hij denk je bij jezelf als je langs alle mensen loopt. Als je bij Nick aan komt wilt je vader je weg geven ‘hou je haar wel een beetje rustig’ vraagt je vader, Nick knikt en lacht. ‘mensen we zijn vandaag bijeen gekomen om roxanne mandy duluna en Nicholas Jerry Jonas te trouwen’ begint de pastoor. Na dat jullie een speech van jou pap en nick’s pap hebben gehad, praten de pastoor nog wat en toen ging het echt gebeuren. ‘ik wil jullie vragen om elkaar de rechter hand te geven’ zegt de pastoor als jullie elkaar de rechter hand geven. Roxanne mandy duluna neemt u Nicholas Jerry jonas tot u wettige echtgenoot en belooft u dan ook voor hem te zorgen in goeden en slechte tijden tot de dood jullie scheid wat is daarop uw antwoord’ vraagt de pastoor. Je glimlacht’ ja heel graag zelfs’. Nicholas Jerry jonas neemt u roxanne mandy duluna tot u wettige echtgenoot en belooft u dan ook voor haar te zorgen in goeden en slechte tijden tot de dood jullie scheid wat is daarop uw antwoord’ vraagt de pastoor aan Nick. ‘ja natuurlijk!’ zegt hij lachend. ‘dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw’ zegt hij, jullie geven elkaar een kus. Als jullie de papieren aan het teken zijn dan zijn jullie echt getrouwd ‘zo schatje wij vanavond samen in bed?’ vraagt Nick terwijl je in de lach schiet. ‘eeuhh meneer we zitten dan in het vliegtuig’ zeg je terwijl je hem zacht op zijn achterhooft slaat. ‘meneer jonas zou u u alstublieft een beetje in kunnen houden’ vraag amber lachend. Nick knikt blozend, en jullie lopen naar de auto. Als jullie op het feest aan komen moeten jullie voor de ingang van de zaal gaan staan zodat iedereen jullie feliciteerd. Na 3 uur komt het eten. Jullie hadden die avond mega veel lol met iedereen maar na weer 4 uur moesten jullie afscheid nemen van iedereen anders misten jullie je vlucht naar de behama’s. ‘schat meteen bellen als je bevallen bent hé’ zeg je tegen amber die je heel stevig vast heeft. ‘dat doe ik ook hoor en jij moet ik wel heel snel zorgen dat je kindjes krijgt hé’ zegt amber nog lachend. Je knikt en jullie lopen samen met joe mee want hij gaat jullie naar het vliegveld brengt. Als jullie thuis zijn doe jij je jurk uit en doet nog even snel andere kleren aan.’o daar hebben we eindelijk mijn schoonzusje’ zegt joe die al in de gang staat te wachten. ‘zeg joe waar is gwen eigelijk’ ‘die is nog op het feest amber zei tegen mij dat ze wel op haar zou letten tot ik terug was’ zegt joe die om een of andere manier zit te staralen.’zo we kunnen gaan’ zegt Nick die net de laatste koffer in de auto heeft gezet. In de auto wordt er door jullie veel gelachen door jullie alle 3. Als jullie op het vliegveld aan komen rent Nick meteen als een klein kind naar die koffer karretjes en komt met een terug gerent. Als jullie ingecheckt hebben enal dan nemen jullie afschijt van joe en dan gaan jullie door de poortjes. Voor de rest is er eigelijk niet veel te melden voor in het vliegtuig enzo dus we gaan nu alleen nog even thuis bij joe, kevin en amber en de kids.




.

Reageer (4)

  • Elodroid

    haha domme nick kan niet hé in het vliegtuig xD

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    SupperFantascitschMegaGoed Dudee!
    Snel Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    Love it (H)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    En nu SNEL VERDER!!!!!!!!
    NU VANDAAG NOg 1!!!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen