Foto bij Unbearable •30•

Ik ben echt zo dom. Ik heb mijn frans dus niet geleerd, maar ik heb wel mijn onderzoek voor maatschappijwetenschappen afgemaakt. Maar frans is vele malen belangrijker :s. De tijd vliegt echt voorbij :s Ik gebruik best veel smileys, maar ik heb Quizlet zo ingesteld dat ik ze zelf niet zie, ik zie dan alleen een dubbelepunt en een haakje openen/sluiten. Vinden jullie het irritant al die smileys? Want dan ga ik wel geen smileys typen ^^. Btw: ik had gisteren al dit hoofdstuk getypt, maar het was wel een hele andere versie, jammer genoeg was ik dom genoeg om op het rode kruisje rechtsbovenin te klikken en dat vóór ik het hoofdstuk had opgeslagen. En jup, ik had voor de tweede keer een geheel hoofdstukje verloren... Maar goed. Hier dus weer een hoofdstukje, hope you'll like it. (Ik weet niet of ik het al eerder had gevraagd, maar heeft er iemand twitter of instagram? Laat dan je naam achter, dan ga ik je volgen :) Hehe en als je mij wilt volgen, dan mag dat natuurlijk ook. Ik ben @xMagicExists.) Veel leesplezier!
'xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • viri11

    @cool_viri
    je kunt super sgoon schrijven x

    1 decennium geleden
  • Azriel

    KYLLIAN!!
    Hoi mijn naam is @chris_xx_xx_ (:

    1 decennium geleden
  • Stage

    Aj... Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    NEE, NIET KYLLIAN!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen