nummmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmer 19

jahh
joe pov. Je bent net thuis van het ziekenhuis en laat je op de bank vallen, je kijkt even naar een van de laatste en eerste foto’s van camilla en gwen.Wat zou je haar nog even lekker in je armen willen nemen, dan schiet amber weer door je hooft, ‘wat heb ik toch met haar’ zeg je tegen jezelf. Ik ga gwen dalijk maar weer eens ophalen heb ik teminste een beetje afleiding denk je bij jezelf maar dan gaat de telefoon. ‘met joe’ ‘haai joe met mam mag ik even naar je toe komen want ik moet wat vragen’ zegt je moeder, ‘ja mam waneer wil je langs komen’ ‘is het goed als ik dalijk even langs kom’ vraagt je mam.’ja is goed tot dalijk’ zeg je terwijl je hangt. Je pakt je jas even en gaat dan even snel naar de buurvrouw gwen ophalen, als je weer thuis komt met gwen op de arm zie je dat je moeder al binnen is. ‘haai mam waarom wilde je met spreken’ vraag je als je gwen in de box zet en jezelf op de bank laat vallen ‘amber vertelde mij is raars toen wij even alleen waren’ zegt je moeder,’ ze hoorden je vanochtend tegen shane praten en je zei dat ze lief was enzo maar heb jij echte gevoelens voor haar’ vraagt je moeder. Je zucht even ‘ik weet ook niet wat ik de laatste tijd heb ik denk veel terug aan de laatste minuuten met camilla en dan denk ik weer aan amber en als ik aan haar denk krijg ik een gek gevoel van binnen’ zeg je terwijl je naar je voeten kijkt. ‘dat gevoel heb je dat allang’ je knikt alleen maar zonder op te kijken. ‘maar je weet wel dat dat gevoel liefde is hé, maar 1 ding moet je goed in je stoppen Amber is met kevin en niet met jou’ zegt je moeder. Je knikt weer ‘ nou dan ga ik weer’ zegt je moeder, ze geeft je een kus op je kruin en gaat de deur uit. Als je naar gwen kijkt, kijkt zij je met een scheef gezicht aan ‘wat moet je dan’ vraag je aan haar. Je krijgt geen antwoord terug alleen het nog altijd zo scheven gezicht van haar, je begint te lachen en pakt haar uit de box en zet haar op je buik. Na een halfuurtje met haar gespeelt te hebben gaat de telefoon weer ‘met joe’ ‘met rox’ hoor je aan de andere kant, ‘leuke huwelijks nacht gehad’ je hoort alleen gelach aan de andere kant ‘ja heel leuk en hoe is het daar red je het een beetje met gwen alleen’ vraagt rox. ‘ja hoor alleen ze begint een beetje praatje te krijgen’ ‘oe oe een baby puber’ zegt ze lachend ‘maar ik hang naar weer want ik moest eigelijk alleen naar de wc’ zegt ze ‘oke liefie ik zie je over een week doei’ zeg je terwijl je hangt. ‘zullen wij maar eens naar bed gaan’ vraag je aan gwen. Het lijkt gewoon alsof ze knikt, als jezelf ook in bed ligt val je al snel in slaap….

Reageer (4)

  • Relinquish

    Joe is soooo cute<3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohh Joe (H)
    Snel Verder gaan héa :Y):Y)
    Zoo Lief (H)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    So Cute!!!
    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Dazzled


    Oh, da moet er zo schattig uitzien ^^

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    Love it (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen