nummmmmmmmmmMmmmmmmmmer 20 alweer

maar ik ben opzoek naar een vriendin voor joe als je wilt schrijf het dan even in een reactie

.
Tijdsprong van een week (want dan komen Nick en roxy terug en amber, shane en demi mogen ook naar huis).

Roxanne pov. ‘hebben we daar de torrtelduifjes’ hoor je een heel bekende stem van joe roepen. ‘hebben jullie het leuk gehad’ vroeg joe ‘ja, echt mega leuk, we zijn nu ook zo lekker uitgerust’ zegt Nick dan. Je knikt heel overtuigend ‘dus jullie hebben niks gedaan ofzo’ vraag joe alsof die het niet weet. ‘nee, joe echt helemaal niks alleen in de zon gelegen’ zegt Nick grijnzend. Je lacht ‘maar zullen naar de auto gaan want ik wil gwen weer zien die baby puber’ zeg je lachend. Nick en joe knikken allebij en jullie lopen dan naar de auto. Als jullie thuis zijn plof je op de bank neer ‘moeten jullie ook wat drinken’ vraagt Nick die al naar de keuken is gelopen. Jullie knikken allebij ‘maar ik ga eerst even gwen halen’ zegt joe die al bij de deur ‘oke tot zo’ roepen jullie tegelijk. ‘Nick, zou ik kevin en amber even opbellen dan kunnen wij er even langs gaan kijken hoe de kindjes zijn enzo’ ’goed idee bel jij even’, je knikt en toets het nummer van amber in ‘met kevin’ ‘haai kev hoe is het met de kleintjes’ zeg je blij ‘echt heel goed ze liggen net in bed ze huilen gelukkig snachts niet’ zegt kevin opgelucht. ‘haha, maar is het goed als wij even langs komen’ vraag je ‘wij wilden jullie ook al op bellen om te vragen of wij vanavond bij jullie konde langs komen’ zegt kevin. ‘dan komen jullie toch gewoon lekker bij ons vanavond’ zeg je ‘ja, is goed dan zien jullie ons om 8 uur ofzo wel’ ‘oke doei’ zegt kevin en hij hangt. ‘zo daar zijn we weer’ zegt joe als hij met gwen. ‘hi gwentje’ zeg je blij. Gwen lacht met haar hele lichaam en steekt haar armpjes uit dat je haar moet pakken, je pakt haar over. ‘gaan we vanavond dan naar kevin en amber’ vraagt nick die ook op de bank gaat zitten. ‘nee ze komen hier heen want ze wilde al naar hier komen’ zeg je. ‘AA zo en kom jij ook’ vraagt hij aan joe. ‘als het gaat kom ik wel’ zegt hij terug. ‘waarom zou je niet mogen komen want je woont hier gewoon bijna’ zeg je. ‘dan kom ik wel’ zegt hij. Na een uurtje gaat hij naar huis samen met gwen en jij en nick gaan even douchen. ‘zo nu zijn weer alleen’ zegt Nick die tegen je aan ik komen staan in de douche. ‘ja helemaal alleen’ zeg je als je over zijn rug wrijft maar je gaat langzaam naar beneden ‘rox als je me opgewonde wilt hebben dan moet je dat vooral doen dat weet je’ ‘maar wie zegt dat ik dan niet wil’ ‘dus je wil het zo doen’ zegt hij terwijl hij je tegen de doche wand aan druk. ‘nick maar als we het doen doe ik het vanavond niet meer hé’ zeg je uitdagend. ‘ja maar ik kan er toch niks meer aandoen’ zegt hij heel opgewonde. (sorry sandra maaar ik heb vandaag even geen zin in wat rox en nick in de douche doen)………

Reageer (4)

  • Elodroid

    haha ja sandra dat wil ze niet want jij moet te veel details hebben xD en vooral in jou quiz xD ookal is die kei goed.


    Maar deze is super goed snel verder(H)

    Love it(baby)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Jaaah, ik wil best.
    Ik wil eens Joe hebben! :Y)
    Please?? (A)

    Snel Verder gaan héa :Y)

    Joe is zo cute met zijn Gwen-netje. En Kevin met zijn kleintjes (H)(baby)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    Love it (H)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Kwil anders wel Joe's vriendin zijn xD

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen