Ik ben dit verhaal aan het herschrijven ondertussen, haha...
Ik las namelijk wat terug van het begin en schaamde me gewoon voor hoe ik het heb geschreven.
Maar ik zal het sowieso wel zo laten, dus ik maak niet echt aanpassingen aan dit verhaal, dat zou namelijk verwarrend zijn.
Hoe dan ook, als ik helemaal klaar ben met het herschrijven ervan, zal ik een alternatieve versie hiervan op een ander account zetten.
De herschreven versie dan dus, die wat aangepast is( Ik ga niet alleen herschrijven, ik heb ook veel stukken gezien die ik helemaal wil aanpassen... omdat ik echt niet snap dat ik het ooit zo heb kunnen schrijven).
Die zal ook in hoofdstukken geplaatst worden, dus niet meer in van die 400-woorden-chapters.
Ik zal er wel een link neer zetten als ik dat heb gedaan, zodat je zelf kan kiezen of je die wilt lezen of niet.
Ook ga ik die in de beschrijving plaatsen, zodat nieuwe lezers misschien de betere versie zullen lezen,
maar oké, dat is voor jullie minder interessant natuurlijk ;D
Toch wilde ik het even melden, aangezien het betrekking had op dit verhaal.
In ieder geval:
Enjoy this chapter.

Oh btw, ik merk dat er veel meer gebeurd vanuit Michelle haar point of view, dan uit Merel haar point of view, dus... verwacht over een tijd ook meer uit Merel haar point of view.
Dit had ik namelijk niet bewust gedaan, maar ik merkte het net toen ik de hoofdstukken af ging.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen