nummmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmer 23


sorry dat het zo lang duurden maar ik was leeg met allebij mijn series

meet lies
Naam: lies
Leeftijd: 23
Hobby’s: bas, gitaar en keybord spelen.
Slechte eigenschappen; kan soms heeeel erg brutaal doen en rebels! Ochtendhumeur! Soms kan je niet zien want ze voelt!
Woont: naast Joe
Relatie: nee

the story
Nick pov. De volgende morgen word je om een uur pas wakker, eerst zit je rox nog te zoeken maar ze was met joe naar een pretpark. Je gaat maar eerst even naar beneden maar als je langs een logeer kamer loopt hoor je zachte baby geluidjes, je gaat de kamer binnen en ziet gwen liggen ‘sorry, gwentje ik was vergeten dat jij hier was’. Je pakt haar uit het bedje en loopt dan naar beneden. Als je gwen even wat te eten hebt gegeven en jij zelf wat hebt gegeten en gedronken speel je nog wat met gwen. Na een halfuurtje ga je douchen en heb je gwen even in haar bedje gelegd. Als je klaar bent ga je weer naar gwen toe maar als je in het kamertje komt hangt er een hele damp van een poepgeur. ‘OO nee mooi niet dat ik dat ga doen’ zeg je tegen jezelf. Je pakt haar weer op en zet haar benede op de bank neer ‘oke hoe ga ik dit aan pakken’ denk je hardop ‘ik ga lies bellen, ja dat ga ik doen die past best vaak op haar dus die moet dat wel weten’ zeg je weer. Je toetst het nummer van lief in ‘met lies’ ‘heej lies met Nick ik heb een probleem’ zeg je. ‘wat is het probleem’ vraagt ze lachend. ‘nou roxy is met joe naar een pretpark en dus is gwen bij mij en nu heeft ze gepoept maar ik weet niet hoe je het moet verschonen’ zegt je stil. Nu begint ze nog harder te lachen ‘zou ik dan even langs komen’ zegt ze. ‘als je het wil’ zeg je nep zielig. ‘dan ben ik zo bij je tot zo’ zegt ze terwijl ze hangt. ‘gwen waarom moest dat net nou gebeuren want nu zit ik in de stank’ zeg je tegen haar als zij je raar aan kijkt. Je hoort de bel gaan en gaat snel naar de deur ‘wat ben ik blij dat jij er bent zeg’ zeg je. ‘maar mannen kunnen het ook niet hé behalven je broer dan’ zegt ze lachend. ‘maar kom binnen dan ben ik teminste van de stank af’ zeg je smekend. Als jullie binnen lopen dan zie je meteen gwen glimlachen ‘zo die heeft je gemist’ zeg je. ‘nou zij is ook meschien blij dat er een vrouw bij is die de broek kan verschonen’ ‘dat kan ook nog maar ik wil dat niet zien dus ga ik maar even wat drinke in schudden’ zeg je lachend. Als je vijf minuutjes laten terug komt zie dat gwen al met een schonen broek heeft. ‘was het een berg’ vraag je bang als je die glazen neer zet. ‘wil je het zien’ vraagt ze. Je nikt bang van nee.

Gwen pov. je hoort ome nick en buuf lies met elkaar praten maar verstaat niet wat ze zeggen. Ik verveel me denk je bij jezelf dan laat ik maar wat van me horen je begint te gillen van lol, en ze kijken meteen naar jou ‘wat was dat kleintje’ zegt ome nick naar je. Je kijkt hem ondeugend aan ‘ik denk dat ze langzaam naar bed moet want het is alweer 7 uur’ zegt buuf lies. Dan hoor je een deur open gaan en zie je papa in de gang staan………………..

Reageer (5)

  • Elodroid

    Verder:D

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Haha,
    Echt super leuk


    Love it (H)

    SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha!! Charme Nick xD

    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Haha (x
    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Yeey!!
    Ik wist niet dat ik poepluisers kan verschonen! x'D
    Snel Verder gaan héa :Y):Y):Y)
    Super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen