nummmmmmmmMmmmmmmer 26

en sorry dat het zo lang duurde ook met mijn andere serie maar maandag is mijn hondje overleden en ik ben nu bezig in het verhaal met een hondje dus dat was een beetje niet leuk om dat dan te schrijven maar nu heeft ze wel een rol in mijn serie

snuffel !
naam: snuffel
leeftijd: 5 maanden(zo oud was ze echt toen we haar kregen)
ras: een mengelmoesje met een dwerg snauzer en nog iets.
houd van: eten, slapen, lekker gek doen, en naar leuke honde jongens kijken XD
houd niet van: mensen die doen als of ze gek is.


the story
nick pov. als jullie de honden kennel binnen komen. Komt meteen de baas van de kennel op jullie af ’hallo, meneer en meneer jonas ik verwachten jullie al’ zegt hij. ‘wat van ras wilt u hebben’ vraagt hij aan je. ‘nou maakt eigelijk niks uit maar hij of zij moet wel lief zijn’ zeg je. ‘nou dan laat ik je een paar honden zien kom maar mee’ zegt hij. Jullie lopen de man achter na en gaan naar een heel groot verblijf met honden. ‘zo dit zijn ze allemaal achter zijn de asbakkies en voor zijn de echte ras honden dus kijk maar even rond ik pak even wat koekjes voor de honden, hier zijn ze op’ zegt de meneer. Jullie knikken en de man laat jullie even alleen. Je loopt meteen naar achter en begint in de hokken te kijken ‘ik vind de asbakkies echt het leukste’ zeg je als je naar 3 zwarte hondjes kijkt. ‘die zien er wel uit als echte honden voor rox’ zegt kevin als hij naar de hondjes kijkt. Je knikt ‘zou ik ze even eruit pakken’ vraagt de man die al terug is. Je knikt en de man doet het hekje open. Als de hondje uit het hok komen sprinten ze meteen naar jou en kevin. De man geeft jullie allbij bij wat koekjes. Als je er een op pakt krijg je meteen een lekkere lik in je gezicht..

roxanne pov.
je zit gewoon wat tv te kijken als opeens amber binnen komt gestormt kijk’ roept ze je een krant toegooit. Je kijkt op de bladzijde en ziet Joe en Lies staan heel dicht bij elkaar staan met de kop joe jonas nieuwe lover ’zouden ze wat hebben’ vraagt amber aan je. ‘ze lijken me wel heel…. Intiem’ zeg je. Amber knikt ‘dan gaan we lies even bellen’ zegt ze. Ze pakt haar telefoon en het gesprek krijg je niet echt mee. ‘lies schok zich kapot dat ze in de krant staat met joe maar het klopt wel’ zegt ze als ze haar mobiel terug duwd in haar zak. ‘dat vind ik nou echt leuk voor hun allebij’ zeg je. Amber knikt ‘maar ik ga terug want de kindjes liggen in bed’ zegt ze als ze je een kus op de wang geeft. ‘oke tot morgen hé’ zeg je als ze de deur uit loopt……

gwen pov. Vanacht hoorden je rare geluidjes uit de kamer van papa komen En vanochtend kwam buuf lies ook al de kamer binnen gewandeld denk je bij jezelf. ‘zo gwen dus zou jij het leuk vinden als buuf lies hier zou komen wonen’ vraagt papa aan je. Je kijkt hem raar aan want je verstaat het niet. ‘zo ik ben er weer’ hoor je uit de gang komen, het is buuf lies. Als papa naar haar toe loopt geeft papa haar een kus op de mond! Je zucht en gaat opzoek naar een stuk speelgoed om mee te spelen. ‘nee mevrouw nu niet eerst eten’ zegt papa tegen je las je net een stuk speelgoed hebt gevonden. Je zucht weer en kruipt dan naar de eetstoel. Als jullie het eten op hebben moet je naar bed, als je in bed ligt val je al snel in slaap…..

Reageer (4)

  • Elodroid

    Verder^^

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Leuwwk, ik maak rare geluiden ><
    Mega cute hondje!
    But erg dat hij er niet meer is:|

    Snél Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Oowh, how cute ^^
    Supér ^^
    Snel verder :Y)

    Love it(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen