nummmmmmmmmmer 32!

het is wel een korte

echo
Roxanne pov. ‘zo mevrouw jonas komt u maar mee’ zegt de gynaecoloog die uit de deur komt. Je knikt en loopt samen met lies naar binnen. ‘zo hoe is het deze maand gegaan’ vraagt hij als die de deur dicht doet. ‘goed alleen het groeit snel want ik pas al niet meer in de broeken van vorige maand’ zeg je lachend. ‘ze begint ook al veel meer te eten’ zegt lies er nog bij. ‘ja dat heb je nu eenmaal hé’ zegt hij lachend als hij een beweging naar de bank maakt. Je gaat erop liggen, lies gaat naast je zitten. ‘zo het is nu al 4½ maand dus het gaat snel’ zegt hij als die in je dossier kijkt. Hij komt aan de andere kant naast je zitten en pakt meteen dat spul voor op je buik te smeren en smeert het op je buik. Na een minuutje gezocht te hebben naar de juiste stik houding heeft de dokter het hele baby’tje op het schermpje. Je kijkt even naar lies en je ziet dat ze helemaal aan het stralen is. ‘het ziet er allemaal heel keurig uit’ zegt de dokter…



Kevin pov. ‘He, He thuis’ zeg je als je naar binnen loopt met shane op je arm. ‘zeg hoe was het eigelijk’ vraagt Nick aan jullie. ‘leuk en koud’ zegt amber lachend. ‘heej maar ik ga want rox komt zo terug’ zegt Nick. ’oké, ik laat je wel even uit’ zegt amber, ‘hooi’ zeg je als hij de deur uitloopt. Je zet shane even in zijn stoeltje. Na een minuutje komt amber weer terug de kamer binnen ‘niet dat ik je broer weg wil hebben maar ik wilde nu even alleen met je zijn’ zegt amber als ze haar armen om je heen slaat. ‘wat wil mevrouw dan gaan doen’ vraag je als je haar een kus geeft. ‘dat wil meneer jonas wel weten hé maar dan moeten de kindjes hun ogen dicht houden en dat doen ze niet’ zegt ze als ze je nog een kus geeft. ‘dan moeten we de kindjes toch eens snel eens in bed gaan leggen want ik word wel heel nieuwsgierig’ zeg je. …

Reageer (5)

  • Elodroid

    Whooeeeeooeee zometeen nog meer kiendjes xD

    1 decennium geleden
  • Relinquish

    moehoeeh!
    ik klikte op volgende en toen kwam een naar bericht...
    namelijk dat er nog geen volgende was:(
    SNEL VERDER!

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Gnigni :Y)

    Supér ^^
    Snel verder :Y)

    Loveit
    <3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Hahah!
    Wat zijn die mensjes toch subtiel héa ><

    Snél Verder gaan héa:Y):Y)
    YourBiggestFanEver [en ja ik ga het iedere keer zeggen]

    1 decennium geleden
  • Fassy

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen