nummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmmmmmmmmer 34

het jurkje
roxanne pov. als je in de badkamer je staat om te kleden komt Nick binnen ‘zorg maar dat je makkelijke kleren aan hebt’ zegt hij als hij over je buik wrijft. ‘waarom dat dan’ vraag je nieuwsgierig. ‘dat zie je dalijk wel maar je moet wel op schieten want lies en amber zijn beneden’ zegt hij als hij de deur uitloopt, je kijkt hem nog even naar en schud dan je hoofd ‘mannen’. Na een kwartiertje ga je naar beneden, ‘hi’ zeg je als je de kamer binnen komt ‘hèhè eindelijk daar hebben we rox’ zegt amber die al ongeduldig staat te wachten. ‘mens toen jij zwanger was, was je ook langzamer’ zeg je nep beledigd. Opeens word je jas in je handen geduwd ‘wat hebben we nou’ vraag je vragend ‘dat zie je dalijk wel’ zegt lies geheimzinnig ‘maar snel we moeten gaan’ zegt amber. ‘oké hoi Nick’ zeg je verward, je geeft hem nog een kus en word dan de auto in gesleept. Na een kwartiertje rijden komen jullie aan bij het winkelcentrum, ‘winkelcentrum’ vraag je. ‘niet vragen mee komen’ zegt lies alsof ze je gaan ontvoeren. Jullie komen aan bij een jurken winkeltje ‘zo nou mogen we u wat zeggen’ zegt amber heel serieus, ‘nou ben ik ook heel benieuwd wat we hier doen’ zeg je. ‘ we hebben van onze baas meneer jonas de opdracht gekregen om voor jou een jurkje uit te zoeken’ zegt lies. ‘wat moet……’ ‘daar kom je wel achter’ zegt lies terwijl ze een jurkje uit het rek pakt ‘hoe vind je deze(zie plaatje)’ vraagt ze. ‘deze is heel mooi maar daar kom ik toch nooit in’ zeg je lachend. ‘wel, want dit rek is speciaal voor zwangere vrouwen’ zegt ze lachend. ‘dus ga passen’ zegt amber. Je knikt en gaat de paskamer in, als je eruit komt zie je dat de ogen van lies en amber groot worden ‘wauw’ zeggen ze tegelijk ‘is die mooi’ vraag je, ze knikken sprakeloos. ‘ik vind hem ook helemaal geweldig’ zeg je trots ‘serieus rox deze moet je pakken Nick valt flauw’ zegt amber. ‘oké dan pak ik deze maar dan moeten we wel even wat gaan eten want dit mormel hier beneden heeft honger’ ‘doen we’ zeggen amber en lies tegelijk. Na wat gegeten te hebben en gaan jullie denk je naar huis maar jullie stoppen op het vliegveld ‘wat moeten wij hier’ vraag je. ‘nou jij gaat naar Curaçao’ zegt amber. ‘hoezo dat’ vraag je ‘dat zie je daar wel’ zegt lies. Je geeft hun nog een knuffel en gaat dan door de douane enzo heen, na een uurtje of vijf vliegen kom je aan met het vliegtuig, vandaar uit ga je met een taxi die al voor je klaar stond naar het hotel. Als je daar bij de balie komt ‘ha mevrouw jonas het is allemaal geregeld uw koffers zijn al op de kamer, dit is uw sleutel en dit briefje moest ik van uw man geven’ zegt de receptionist. Je knikt en gaat dan naar de kamer daar aangekomen zet je je even op de bank en leest het briefje ‘hi liefie ik heb je hierheen gehaald om iets met je te doen maar dat ga ik je dalijk pas vertellen zorg dat je om half acht klaar staat want dan kom ik je halen kusjes Nick’ staat er op het briefje. Je kijkt op de klok ‘nee dat is al over een uur’ zeg je tegen jezelf als je al snel naar de badkamer rent…..



sorry een beetje saai -_-

Reageer (3)

  • Dazzled

    Ghéghé
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél verder hé!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Jaja, en dan ben ik de paashaas, als dit saai is..
    Nu hebben we iets om naar uit te kijken hé :Y)
    Snél Verder gaan héa:Y):Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen