nummmmmmmmmmmer 3!!!.....

super daddy
‘papa wil je me nog een verhaaltje vertellen over vroeger’ vraagt luna als ze in haar bedje ligt. ‘eigelijk moet jij van mama gaan slapen maar oke waar wil je dat ik over vertel’ ‘over toen jij mama leerde kennen’ zegt ze blij.’ik ga het wel niet uitgebreid vertellen want anders ben jij morgen chagarijnig’zeg je, ze knik en jij zet je even op de grond. ‘nou het was weer tijd dat we een video clip gingen opnemen dat was het liedje lovebug, toen hadden ze geregeld dat mama ook in die clip kwam. Op de opnamen dag hebben wij heel veel zitten praten en toen hebben wij afgesproken. Een weekje erna hebben wij ons eerste afspraakje gehad en we waren toen verlieft geworden. Twee jaartjes na dat ik mama had leren kennen zijn wij getrouwd en toen weer 11 maandjes erna dat was eigelijkk wel een ongelukje werd jij geboren’ zeg je terwijl je naar luna kijkt, ze zit met open mond naar je te kijken ’dus eigelijk ben ik een ongeluk’ vraagt ze terwijl ze gaapt. Je knikt ‘jij bent een ongelukje maar wel een leuk ongelukje’ zeg je lachend. ‘maar jij gaat slapen anders word mama morgen boos’ ‘oke maar papa mag ik nog een dingetje vragen’ ‘ja vraag maar’ ‘maar waar is danielle eigelijk want zij zou toch ook mee gaan’ zegt ze. ‘nou dat moet je morgen maar aan mama vragen oke want jij gaat nu echt slapen’ zeg je terwijl je haar een kus geeft ‘welteruste papa’ zegt ze als je de deur dicht trekt. ‘waarom duurde dat zo lang’ vraagt nick als je benede komt. ‘ik moest nog een verhaaltje vertellen en toen vroeg ze nog waarom danielle er niet was’ ‘aai pijnlijk voor jou’ zegt nick, ‘ik heb ook maar gezegt dat ze dat maar aan camilla moet vragen, zeg over camilla gesproken waar is ze eigelijk’ ‘die is al naar bed ze vond het te lang duren’. ‘maar ik ben nog niet echt moe’ zeg je, nick knikt ook van nee ‘zeg klein broertje zullen wij eens een pottje racen’ ‘haha ja is goed grote broer’. Na een paar uurtjes geracet te hebben gaan jullie ook naar bed. . Je word wakker door water dat je op je gezicht ‘laat me slapen’ zeg je als je je ogen open doet, ‘nick en luna waarom maken jullie mij wakker’ vraag je op een gemaakte boze toon. ‘nou omdat je anders nooit op zou staan’ zegt Nick lachend. ‘papa, nick kijk’ zegt luna als ze uit het raam wijst. ‘ja dat zijn wij’ zeg ik als je de grote poster ziet van jullie tour. ‘maar zijn we hier dan 2 dagen’ vraagt ze, ‘ja we gaan dalijk eerst naar de zaal waar vanavond het optreden is en dan hebben we een interview en vanavond hebben we het optreden en morgen hebben wij ook nog intervieuws’ zegt nick. ‘zouden jullie mijn kamer uit willen gaan’ vraag je aardig aan nick en luna, ‘nee want papa moet eerst naar beneden’ zegt luna terwijl ze je mee naar benede trekt. ‘luna waarom moet……….OO nee’ zeg je terwijl je op de grond staat genagelt en naar buiten kijkt. ‘luna wist jij dat we er al waren want dat is anders niet grappig’zeg je, luna knikt van nee. ‘morgen in de krant joe jonas in boxer voor de kamera’ zegt nick die bijna niet meer bij komt van het lachen. ‘en bedankt’ zeg je als je heel snel naar boven rent. ‘wat is er’ vraagt camilla die naast je op bed komt zitten. ‘niet boos worden maar ik sta denk ik overal morgen in alle bladen alleen in mijn boxer’ zeg je blozend. ‘daar word ik niet boos om maar hoe komt het’ vraagt camilla lachend. ‘1 klein persoontje wilde per se dat ik uit bed kwam dus trok ze me in mijn boxer mee naar beneden en dat persoontje heet luna’ ‘maar zij wist ook niet dat wij al stil zouden staan’ zegt camilla die onder tussen een kop als een biet heeft van het lachen.’dat zou jij ook niet leuk vinden als jij in je onderbroek voor heel veel camera’s staat’ zeg je terwijl je boven camilla gaat hangen. ‘meneer jonas als u zo vriendelijk wilt zijn om niet boven me te gaan hangen want dalijk krijgt het kleine mormel een trauma van een papa die veel te wild is’ zegt camilla die over haar buik wrijf. ‘oke dan maar wacht maar tot het kleine mormel uit de buik is want dan is meneer jonas genadeloos’ zeg je. ‘moet ik nu bang worden van je ofzo’ zegt ze terwijl ze zich verbergt achter haar handen. ‘gemene vrouw’ zeg je als je haar een kus geeft. ‘maar ik ga luna aankleden en ooja ik zou ook een beetje andere kleren aan doen want dit is niet zo mooi als je een interview moet doen’ zegt camilla die opstaat. Je glimlacht even naar haar en gaat dan naar de douche. Naar een halfuurtje ben je klaar en gaan jullie naar de studio voor het interview. Als jullie uit de bus stappen hoor je het gegil al ’naar 8 jaar is het gegil steeds harder geworden volgens mij’ zeg je tegen kevin. Jullie delen even wat handtekingen uit en gaan dan het gebouw binnen……

Reageer (3)

  • IOnlyLoveYou

    Enneuuhm is deze deel niet van my daddy is a rockstar en niet van keep holding on xD

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER!!!!
    Ik ga diene tijdschrift kopen xD joke!

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Oké, da tijdschrift is wss binnen het uur uitverkocht :X:Y)

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    Love it(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen