nummmmmmmmmmer 5


weetje wat ik vaag vind mijn moeder vind love bug het leukste nummer van a little bit longer

!
[url][/url]





‘papa, papa ik moest je komen halen want jullie moeten oefenen’ roept luna die als een gek de kleedkamer binnen gerent komt. ‘wacht nog heel even want ik moet nog even mijn oortjes goed doen’ je doetje oortjes en pakt luna dan onder je arm. ‘welk liedje gaat nick voor je zingen’ vraag je als jullie door de gangen naar het poduim lopen. ‘omdat ik out of this world zo leuk vind gaat hij die zingen’ zegt ze blij. Je knikt en loopt dan het poduim op ‘ha daar hebben we onze joe eindelijk’ begint kevin. ‘ik had een diepgaand gesprek met mijn dochter ja’ zeg je nepboos. ‘waar ging het over dan’ ‘nou over welk liedje nick vanavond voor haar gaat zingen’ zeg je als je over de krullen van nick wrijft. ‘Jongens we moeten echt gaan soundchecken want over anderhalf uur gaan de deuren al open’ roept jullie vader die voor het poduim staat. Jullie kniken en beginnen te oefenen, naar een paar minuten komen de vrouwen ook voor het poduim staan met een meisje die jullie allemaal bekend voorkomt. Je loopt naar kevin ‘wie is dat die naast mam staat’ vraag je ’is dat niet dat mens wat tegen nick is aan gelopen’ ‘oo ja’ roep je iets te hard want de microfoon vangt het op en laat het door de boxen gaan. ’joe wat is er met oo ja’ vraagt je moeder. ‘nee ik was me af aan het vragen wie dat was’ zeg je terwijl je naar sandra wijst ‘maar ik weet het weer dat is sandra’. Je ziet sandra glimlachen ‘ ik kom even wat brengen want nick was zo verstandig om zijn mobiel te vergeten’ zegt ze als ze het poduim op komt. ‘dat is nou nick, vergeet altijd iets’ zeg je terwijl je een wenkbrau wwiebel doet naar nick. ‘ik was hem inderdaad kwijt maar ik dacht die ligt wel in de bus’ zegt nick als hij de telefoon over pakt. ‘dankje dat je hem kwam brengen, wat voor een bedankje moet je hebben’ zegt nick die om een of andere manier aan het stralen is. ‘ik hoef helemaal geen bedankje hoor’ zegt ze terwijl ze bloost. ‘ja wel anders was ik al mijn nummers kwijt, ben je vanavond vrij’ vraagt nick. ‘ja ik ben vanavond vrij wat wil je dan doen’ ‘nou dan kom je eerst naar ons concert en gaat dan samen met ons naar de afterparty’ ‘meen je dat’ vraagt ze ongelovig. Nick knikt alsof hij een wereld diel heeft. ‘pap ga eens een pasje pakken kan ze teminste backstage’ roep je naar je pap. ‘maar Sandra heb ik wel je nummer nodig als je me iets moet vragen ofzo’ vraagt Nick voorzichtig. ‘oke’ zegt ze terwijl ze de telefoon weer over pakt van Nick en haar nummer in zet, dan komt luna naar je toe ’papa is Nick dat meisje aan het versieren’ fluisterd ze in je oor. ‘ja zou je haar leuk vinden als tante’ vraag je weer fluisterend terug. Ze knikt en loopt dan naar camilla en fluisterd haar ook wat in het oor, camilla kijkt me raar aan en schud dan lachend haar hooft. ‘joe’ hoor je nick roepen ‘hoe laat is het concert afgelopen’ vraagt hij. ‘om half elf’ roep je terug.’maar ik ben douchen en omkleden’ roep je als je je microfoon op de tafel neerlegt. Iedereen knikt en je gaat je dan douchen. Als je klaar bent voor de show wil je naar je kleedkamer lopen maar je hoort camilla met luna praten over danielle ‘maar mama waarom is ze dan weg’ ‘nou dat kwam door dat ze een beetje ruzie had met kevin maar meer mag ik er niet oververtellen oke’. Dankje camilla dat je niks gezegt heb tegen haar over mij denk je bij jezelf. ‘ik wil even nick wat vragen’ zegt luna en je hoort haar weg lopen. ‘haai’ zeg je als je de kleedkamer binnen loopt. ‘heej ik heb luna een beetje proberen uit te leggen waarom danielle weg is’ ‘dankje dat je niks hebt gezegt hé’ zeg je terwijl je haar een kus geeft. ‘mama! Nick zit me te etteren’ roept luna die de kleedkamer binnen komt gerent. ‘dat is nou een echt leuke oom hé’ zegt camilla die haar serieus probeert te nemen. ‘wat zit hij dan te doen’ vraag je. ‘nou nou eerst zat hij snoepjes naar me te gooien en daarna zat hij de heletijd met kevin bezig te zijn over mijn haren’ zegt ze terwijl ze bij je op schoot komt zitten. ‘oke, ik zou wel eens praten met ze’ zeg je terwijl je begint te lachen. ‘euhh.. joe over 20 minuten moet je klaar staan hé’ zegt je vader als hij binnen komt. ‘oke pa ik kom er zo aan’ ‘zo kleine meid papa moet even oortjes in gaan doen en dan moet ik op oke’ zeg je terwijl je luna op de grond zet. ‘oke papa ik ga alvast naar oma toe dan gaan we naar de zaal’ zegt ze als ze je nog een kusje geeft. ‘oke tot straks’ zeg je als ze weg loopt. ‘nou ik ga ook maar hé’ zegt camilla als ze je een beetje alles recht heeft gezet ‘oke zie je straks hé’ zeg je als je haar nog een kus geeft. En zo loopt ook de kleed kamer uit loopt, na nog even wat gedronken te hebben ga je naar het poduim toe…

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    So Cute!!!

    NEXT!!
    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Ooh :O

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen