S'ochtend half 8

ik schiet wakker en werp een blik op de wekker, shit ik ben door de wekker heen geslapen.
Snel kleed ik me om en pak me tas gooi er mijn spiegel en make-up in.
Ren na beneden smeer een broordje enmzeg me ouders gedag.
Op weg na de bus eet ik snel mijn broodje, als ik bij de bushalte aan kom staat de bus er al.
Ik versnel me pas en spring in de bus, haal me ov-chipkaart lang het apparaat.
En ga achter in de bus zitten waar niemand zit ik pak mijn tas en haal er me spiegel en mijn make-up eruit, en begin me op te maken.
Na een half uur kom ik op het station en loop ik langs de andere bussen na school.
Onder weg kom ik een groep van 4 super knappe jongens, als ik naast ze loop om ze in te halen zie ik de kleinste na me lachen.
Wow die is best knap snel loop ik verder want ik wil niet dat die denkt dat ik na hem staar.
Op het schoolplein aan gekomen zie ik dat er nog bijna niemand is.
Ik belsuit ergens in een hoekje tegen de muur te gaan staan, en kijk wat rond of ik wat mensen ken die bij mij in de klas zou komen.
En ja volgens mij zie ik iemand maar weet niet zeker of het de zelfde persoon is als op de foto dus blijf staan waar ik nu sta.
Shit dat meisje komt na me toe dam wat moet ik nu doe.
Als ze naast me komt staat zegt ze hallo ik ben Sara volgens mij zit jij ook in klas 1VMA .
Ja klopt zeg ik trouwens ik ben Lisa.
Wow wat een aardig meisje hopelijk kent ze ook niemand anders van de klas want dan kan ik mooi naast haar zitten.

Reageer (2)

  • MS123456

    Hahaha leuk snel verder meisje xxxx

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    leukk snel door!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen