Foto bij Know 31

Sowwy dat ik gister niks geactiveerd heb maar ik ben de hele dag bezig geweest met mijn huiswerk....
Nu moest ik van mezelf eerst schrijven voor ik aan mijn huiswerk begon (:

Ik loop snel door nar de klas als ik de bel hoor gaan. Gelukkig hebben we les van onze mentrix, die begrijpt het vast. Ik open voorzichtig de deur en loop naar binnen. Mijn mentrix kijkt me aan maar zegt niks. Ik ga naast Max zitten en pak snel mijn boeken. Mevrouw Prot gaat verder met de les maar ik ben er met mijn gedachten niet bij. Hoe zou het met Liam zijn? Zou Zayn eindelijk zijn verdiende loon krijgen? Ik schrik op van de bel en stop snel mijn boeken in mijn tas. 'Louis, wil je even blijven?' roept mevrouw Prot boven het geschreeuw van de leerlingen uit. Ik knik en loop langzaam naar voren. Als iedereen weg is doet ze de deur dicht. 'Waarom was je te laat?' vraagt ze. 'Ik...ik had een gesprek met meneer Axel' zeg ik naar waarheid. 'Waarover?' vraagt ze. 'Liam en Zayn' zeg ik vaag. 'Ja, Liam is er niet hè?' vraagt ze. 'Hij,...is ziek naar huis gegaan' zeg ik snel. Ze kijkt me niet-gelovend aan maar laat het erbij. 'Je mag gaan' zegt ze. Ik loop naar de deur en de gang op. Daar staat Max nog te wachten en samen lopen we naar het lokaal toe.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen