Foto bij Fifteen

Touching him is like realizing all you ever wanted was right there in front of you
Memorizing him was as easy as knowing all the words to your old favorite song
Fighting with him was like trying to solve a crossword and realizing there’s no right answer
Regretting him was like wishing you never found out love could be that strong

Red - Taylor Swift
_______________________________________________________________________________________
Enjoy <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • love2kim

    Cutee! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • JustNo

    Oeioeioei Liam, niet te snel conclusies trekken he, het ging over Lou en niet over jou.
    Of heb ik het nou verkeerd en ging het toch ove Liam??:$
    Snel veddaah!! (of net als de vorige reactie:P)

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    verderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pls????

    1 decennium geleden
  • Tanith

    Geweldig!!

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    aww, super schattig! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen