Foto bij 86. | Someday I Will Stand There.

Dat wat alleen cursief is, is Eline haar gedachte :P
Enjoy! En ik denk dat ik nog wel wat weet voor de quiz :)
Als de 'date' gedaan is, wat moet ik dan doen.
verder gaan met de story of niet? xD Ik weet dan namelijk niet veel om te doen en ik hou niet van heel veel drama ofzo.
Willen jullie mij helpen (A) Pleaassssss *puppyoogjes*

[/grey]Tom heft mijn hoofd op en zoent me. ’Dat was het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd. Ik hou ook van jou!’ Ik glimlach en geef Tom een knuffel. ’Ik wil het moment niet verstoren, maar ik had eigenlijk ook nog een film klaar gelegd, ik weet niet of je die nog wilt zien?’ Ik knik. ’ Welke?’ ’27 dresses, die vind je toch leuk?’ Ik knik blij. Tom staat op en reikt zijn hand uit. Ik neem zijn hand aan en sta op. Samen lopen we naar de ‘woonkamer’. Ik ga op de bank zitten. Tom doet de dvd in de dvd speler en drukt op start. Hij komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. Ik nestel me dicht tegen hem aan en samen kijken we naar de film.
(…)
De film eindigt met de bruiloft van Jane, de hoofdrolspeelster. Ik kijk Tom aan. Someday, I Don’t Know When, I Will Stay There, Beside You. en ik geef Tom een kus. Als de film echt is afgelopen wil ik opstaan, maar Tom denkt daar anders over en trekt me aan mijn hand weer terug, dicht tegen hem aan. ’Ik lag net zo lekker.’ Ik grinnik. ’Ik ook, maar ik val zo in slaap.’ Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en luister naar zijn hart, wat me rustig maakt. Ik voel een kusje op mijn haar. Ik kijk Tom aan en glimlach. Ik geef hem een kusje op zijn lippen en sta dan echt op. ’Gaan we hier op de bank slapen of op het comfortabele bed wat er voor gemaakt is?’ Tom kijkt me lachend aan en steekt zijn hand uit. Ik help hem overeind en wel lopen richting de slaapkamer. Ik zie nu pas dat onze koffers er staan. Ik loop naar mijn koffer en haal er uit wat ik nodig ben. Ik loop naar de badkamer en kleed me om, poets mijn tanden en haal mijn make-up van mijn gezicht. Als ik de slaapkamer weer in loop zie ik dat Tom al in bed ligt. Ik ga bij hem liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sla mijn arm om zijn middel. Tom slaat zijn arm om mijn middel. We praten, zoenen en knuffelen nog een tijdje totdat we te moe zijn en in slaap vallen. Op weg naar Dromenland, waar ik Tom weer tegen kom.

[Volgende morgen]

[/grey]

Reageer (7)

  • addicted2tom

    cute^^

    egt een goeiie film eh ^^

    snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    okee ik weet dus niet echt iets te verzinnen
    Maar ja, ik ben ook gewoon een zeer dramatisch persoontje of course
    En aangezien je dat niet wilt
    Ik heb die film eigenlijk nog nooit gezien
    Moet ik eigenlijk wel eens gaan doen maar goed
    Ik moet zo weg want ik heb een feestje
    en ik ben doodmoe en het is ook nog eens een slaapfeestje
    Ik ga morgen echt helemaal dood zijn
    Heb medelijden met me
    Ik heb altijd heel veel medelijden nodig weet je dat
    Noujaa, ik stop maar met mijn reactie
    voor ik nog medelijden met mijzelf ga krijgen
    Snel verder!!
    <33 Eline
    p.s. Hij was super hoor mijn lieve lieve naamgenoot!

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    weiterrrrrrrr:D:D:D



    xxx

    1 decennium geleden
  • Kroosable

    Ehm,je moet natuurlijk zelf weten of je door wil gaan of niet.Mij zelf maakt het op zich niet echt uit.Dus ga maar verder als je zin hebt.xd

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Lieeeef<33
    Je moet zelf weten of je verder gaat of niet. Het is uiteindelijk jouw keuze. =]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen