Vorige keer:
Dan is het zes uur. 'Ow, ik zal maar eens aan het eten beginnen zeker', zeg oma dan. Ik stap lachend naar boven en ga nog even op msn. Even later roept oma me. 'SAPHIRA! ETEN!' schreeuwt ze. 'IK KOM!' schreeuw ik terug. Ik ga naar beneden en eet. Verder doe ik niet meer zoveel. Ik kijk nog wat tv en ga dan slapen. Morgen is het dag drie van de krokusvakantie. Tijd dus om wat samen te gaan doen met Evy.

Tokio Hotel <33
Ik wordt weer wakker. Het is 11 uur ongeveer. Ik sta recht en kleed me aan. Ik neem direct m'n gsm en bel Evy. Ik vraag of ze geen zin heeft om iets te doen. Daarna bel ik Tom. We hebben met z'n allen afgesproken bij mij thuis. Ik doe mijn haren en mijn make-up nog snel en doe snel mijn schoenen aan. Even later gaat de bel en zie ik Evy en Tom lachend voor mijn deur staan. 'Kom nog even binnen, dan vraag ik oma achter wat geld', zeg ik gehaast. Ze komen binnen plaatsen zich in de zetel. 'Ah, wie dat we hier hebben, Evy en Tom. Dat is ook lang geleden', zegt oma vrolijk, wanneer ze de woonkamer binnenkomt. Ze schud hun de hand en kijkt me dan aan. 'Je moet geld hebben zeker', zegt ze lachend. 'Uhuu', zeg ik grijzend. Oma loopt naar haar bureau en haalt haar portemonnee boven. 'Hier heb je zeventig euro', zegt ze en ze geeft me een briefje van vijftig en van twintig euro. Ik lach en geef haar en kus op haar wang. Ik sprint de deur uit gevolgt door Evy en Tom. 'Zo wat gaan we doen?' vraag ik dan. 'Jongens spotten', zegt Evy blij. 'Goed idee', zegt Tom. Ja, heb ik dat al verteld? Tom is homo, moest je het nog niet weten, dan weet je het nu. We nemen de bus naar het stad. Als we in hett stad aankomen, stappen we af en plaatsen ons op een bankje. 'Ik ga wel even wat drinken gaan kopen', zegt Tom. Tom staat recht en gaat richting een GB of zo. Terwijl spotten ik en Evy jongens. Evy weet dat ik stiekem ook naar meisjes zit te kijken, maar het kan me niet zoveel schelen. 'OH! Die daar!' zegt ze opeens. Ik schrik me rot en kijk dan wie ze bedoelt. Ik zie een jongen zwart haar, mager en groot. Evy's type. Daarnaast loopt een jongen met lang bruin haar. Die vind ik wel mooier. Evy blijft die jongen aankijken. Ik schat hem een jaar of zeven-, achttien. Redelijk oud dus. Hij staat daar met nog drie andere jongens. De jongen met het lange bruine haar, kort blond haar en dreadlocks. Die met zijn dreadlocks heeft ook wel oversized kleren aan. Ik zie de jongens met het zwarte haar recht in mijn ogen kijken. Ik glimlach wat geforseert, want ik voel me wel betrapt nu. Hij lacht terug en reageert dan op wat zijn vrienden zeggen. Ik bloos even en zie dan dat Tom al terug is. 'Hier', zegt hij terwijl hij me een flesje water aanreikt. Hij weet dat ik geen cola lust, raar maar waar. Aan Evy geeft hij een flesje cola en voor zichzelf heeft hij Ice Tea gekocht. Als ik terug kijk naar de jongens, zie ik dat ze weg zij. Best wel spijtig. 'En nog leuke jongens gespot?' vraagt Tom dan. 'Ja! Da-', begint Evy. 'Ze zijn weg', zegt ze dan teleurgesteld. 'Ah, nu is die mooie, knappe, magere, jongen met zijn zwart haar weg', zeg ik om haar te plagen. 'Plaag me niet', zegt ze lachend. We staan terug recht en lopen wat door de winkelstraat. Dan zie ik iets in een étalage. Ik ren supersnel de winkel in en laat Evy en Tom verbaasd achter. Even later kom ik terug buiten met een zakje in mijn hand. 'Waarom liep je nou zo snel binnen?' vraagt Evy. 'Hiervoor', zeg ik. Ik open de zak en haal er een witte riem uit. Wit leder en witte studs. Ik spaar riemen met studs. Ik heb nu al de gewoon grijze, de rood met zwarte, zwart met witte, de helemaal rode en helemaal zwarte, de roze met zwart en nu heb ik de helemaal witte. 'Ah, had je die nog niet?' vraagt Evy. 'Nee', zeg ik lachend. We stappen verder en dan ...

Ik wil dat hij meer gemaakt wordt. Anders komt er geen meer. maak desnoods wat reclame, maar ik wil dat hij toch minstens 10 keer gemaakt wordt. En laat aub een reactie achter

Reageer (4)

  • SachaR1991

    ^^

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    ik maak hem, dan moet je snel verder. (H)en nu naar de volgende, vind hem super. (H)

    1 decennium geleden
  • marshmellow

    Goeie quiz^^
    zeker verdr doen :P

    Xx.

    1 decennium geleden
  • KiliXxEagle

    En dan? en dan? en dan wat????

    watte dan???? :P

    ben zoo benieuwd!!!

    snel verder plz!!!!!!

    (K)

    ik maak wel wat reclame voor je (A):)

    bye! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen