Foto bij As strong as paper. ~ HS 2

-the next day-


ik loop met een slaperig hoofd door de gangen van school. als ik bij het lokaal aan kom waar is straks les heb zie ik Demi al staan. schaapachtig zeg ik hoi en zet mijn koptelefoon af. meteen propt ze een oordopje in mijn oor. 'listen to this!!' zegt ze. binnen 2 seconden wist ik dat ik naar c'mon c'mon stond te luisteren. ik zing mee en realizeer me ineens dat ze me die nacht ervoor nog hadden thuis gebracht. 'DEMI!!' schreeuw ik ineens. ze krijgt zowat een hartaanval en vraagt in paniek wat er is. 'i met one direction yesterday!! they brought me home!!' zeg ik volmondig. 'NO WAY!!' reageert ze vol ongeloof natuurlijk. vrijwel meteen staan we dieheart te fangirlen in de gang tot dat de docent onze lol komt verpesten. 'shut it girls... class is about to start.' lachend lopen we het lokaal in en gaan achterin zitten. ze rijkt me een oortje aan om samen naar one direction te luisteren als de rest van de klas binnen komt druppelen. 'sit down we're about to start.. but first i want to make an anouncement.. i'm getting ma............' ging hij verder. dat hele verhaal boeide ons niet dus ginen we verder waar we mee bezig waren.
'i want to go to the next hour!!' zegt Demi. 'me too!!' de bel gaat zo koud en saai als gebruikelijk. iedereen staat op en pakt hun tas in. Demi en ik lopen nog steeds muziek luisterend naar het muziek lokaal. muziek... ons lievelings vak. ik loop naar de docent en geef hem een knuffel. we zijn tog meer vrienden dan een leraar-leerling. vervolgens loop ik naar de muur en haal er een gitaar vanaf. little things klinkt door het lokaal terwijl Demi meezingt. Gino komt binnen en schreeuwd meteen dat ik moet ophouden met die 'kut muziek' en iets normaals moet gaan spelen. natuurlijk heb ik daar geen boodschap aan en speel ik door. mr.Jones ,of zoals ik hem altijd noem jay, zegt dat we het 'creatief zijn' even moeten staken voor een mededeling. 'the school talent show is coming up and i need musicians.' meteen toen ik het woord muziekanten hoor steek ik mijn hand op. 'ME ME ME ME MEEEEE!!!!!' bied ik aan. Demi doet vrolijk m. 'okay okay calm down girls' zegt mr.Jones. 'you're in' vervolgt hij. Demi en ik bleren allebei tegelijk Yes door de klas en beginnen druk te overleggen. na 5 minuten begin ik met spreken. 'Jay.. Demi and i are going to play and sing little thing by One Direction' meteen hoor ik Gino een zucht slaan wat hij altijd doet als iets hem niet aanstaat. Demi begint meteen de schreeuwen dat hij zijn kop moet houden en dat hij een instrument moet leren spelen. hij pakt een banjo en begint een kleuterliedje te spelen. de hele klas ligt in een deuk en mr.Jones zegt dat het niet telt. de bel gaat weer en Demi en ik lopen naar onze kluisjes. 'can i come to your home?' vraagt ze ineens 'sure..' wasmijn antwoord zoals altijd. we lopen naar onze fietsen en gaan naar huis. als ik en Demi de straat in rijden zie ik een zwarte auto staan. ik denk dat het mijn oom is ofzo en besteed er verder geen aandacht aan. ik zet mijn fiets naast die van Demi in de voortuin. als ik de voordeur open en naar binnen loop slaakt Demi een gil en sleept me naar boven. 'WHAT WHO WHERE?!' vraag ik in paniek. 'They're downstairs.. ONE DIRECTION IS DOWNSTAIRS!!!' gilt ze door het huis. ik ga voorzichtig naar beneden om het te checken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen