Foto bij 61.

SATURDAY 12 JANUARY

Elena Johnson

Harry was vanochtend uit het ziekenhuis ontslagen en we waren rond een uur of zeven weer in Londen geland. Harry moest rustig aan doen, maar voor de rest was hij weer volkomen de oude, op een groot litteken op zijn buik na. Louis en ik hadden het over onze bruiloft gehad, en besloten dat we na ons kind wilde trouwen. We wilden ons nu eerst op ons kind concentreren. Ook ging ik niet meer naar de behandelkliniek, en de tour van de jongens was een maand verplaats. Er was inmiddels een datum uitgerekend voor ons kind: 20 mei. Ik vond een het een prachtige datum. In de lente, als het mooi weer was. Ons kind zou later heerlijk in de tuin kunnen spelen op het verjaardagsfeestje, samen met alle vriendjes en vriendinnetjes. Louis en zouden samen toekijken vanaf twee ligstoelen. Het enige probleem was dat we geen tuin hadden. We hadden een simpel appartementje in het hartje van Londen.
'Moeten we niet na gaan denken over een nieuw huis?' vroeg ik Louis daarom. Ik wil dat ons kind in een goede omgeving kan opgroeien. In een straat waar hij of zij samen met alle andere kinderen uit de straat kan spelen op het veldje op de hoek van de straat. Waar het samen met jou kan voetballen in de achtertuin, en samen met mij op een kleedje kan liggen terwijl ik verhaaltjes voorlees,' zei ik terwijl ik Louis aankeek. Hij tuitte zijn lippen ten teken dat hij nadacht. 'Maar we blijven toch wel in Londen wonen?' vroeg hij. 'Natuurlijk!' Ik was de afgelopen jaren verliefd geworden op deze stad en ik wist dat ik hem nooit meer wilde verlaten. Ik wilde hier oud worden. 'We kunnen we huizen gaan bekijken,' zei Louis uiteindelijk. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang. Louis pakte zijn laptop en startte hem op terwijl ik me wat dichter tegen hem aan nestelde. Toen Louis' laptop was opgestart, ging hij naar een makelaars website, waar hij een aantal huizen samen met mij bekeek. Sommige keurden we beiden zonder twijfel af, andere vond ik geweldig, maar vond Louis niks, en dat was natuurlijk ook andersom het geval. Na drie site bekeken te hebben, waren we ons droomhuis nog niet tegengekomen. 'We hebben nog even,' zei ik toen Louis zijn laptop weer had afgesloten en aan de kant had gezet. 'Zullen we een film kijken?' vroeg ik hem. Hij glimlachte en knikte. 'Zoek maar een film uit, dan ga ik wel wat lekkers in de keuken halen. Ik stond op en liep naar de kast waar alle dvd's stonden. Al vrij snel had ik voor A Cinderella's story gekozen. Ik deed de disk in de blue-ray speler en ging weer terug op de bank zitten. Toen Louis terug kwam met een bak vol popcorn, kwam net het menu in beeld. Louis kwam weer naast me zitten en ik nestelde me weer tegen hem aan. Ik drukte op play en nam een handje popcorn. Dit was toch wel een van mijn favoriete avonden, gewoon met Louis een filmpje op de bank kijken; Genieten.

Echt een heel saai stukje, Sorry. Hoop dat ik binnenkort weer wat nieuwe inspiratie heb! X

Reageer (4)

  • ziamunicorns

    Boobear is such a hottie<3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Niet saai,ik vind het leuker dan drama!:Dxx

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • TheRealThes

    Ik vind het een leuk stukje
    Xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen