dit hier boven is Melissa:) willen jullie ff in de reactie zeggen wat jullie van der vinden:)
voor de andere mensen zoek ik nog een foto:)
sorry kort stukje weinig tijd enzo:(

okee ik weet genoeg zeg ik tegen Daan.
hij kijkt me dankbaar aan dat ik niet verder vraagde.
als de les is afgelopen loop ik samen met Fien na de wc als we Daan net achter ons gelaten hebben, barst Fien meteen los.
omg omg ik ben nog nooit zo verliefd geweest echt ik word helemaal gek.
wow wacht ff wie hoe en wat?! zeg ik omdat ik er helemaal niks van begrijp.
Daan duh.
o sorry je zei geen naam dus hoe kon ik het dan weten?
ja dat is waar maar hij heeft zulke mooie ogen de mooiste kleur blauw dat ik ooit gezien heb, denk je dat die mij ook leuk vind.
nou ik heb zeg maar uit vertouwbare bronnen vernomen dat die jou ook leuk vind, maar tegen niemand zeggen dat je het van mij hebt.
ander krijg ik weer gezeik enzo je weet hoe het gaat.
omg meen je dit De Daan met de mooiste ogen van de hele wereld vind mij ook leuk en natuurlijk zeg ik tegen niemand dat ik het van jou weet.

we doen ons haar goed en lopen giechelt die wc uit.
wat is er zo grappig vraagt Daan.
niks hoor gewoon wat meiden zaakjes antwoord ik door een lachbui heen.
o okee nou het zal wel zullen we na de kantine gaan zegt Daan.
ja is goed antwoorden ik en Fien en met zijn 3e lopen we de trap af na de kantine als we in de kantine zijn zien we iets vreselijks....

Reageer (3)

  • YasmineLovex

    snel door zo mooi xxx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Wat dan ? Hahahaha snel door xx

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    snel dooor(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen